ד"ר סער הראל (צילום: שושן מנולה)
ד"ר סער הראל (צילום: שושן מנולה)

משרד החינוך מגבש מאגר ממוחשב של מורים מחליפי מקום

המאגר, שיהיה זמין למנהלי בתי הספר באמצעות האינטרנט ואפליקציה ייעודית, יכלול כ-51,000 שמות של מורים מחליפים שעברו בדיקת התאמה, כדי שיהיה נוח לגייס אותם על רקע היעדרות צפויה או פתאומית של מורה ולהבטיח שגרת לימודים ללא שיבושים

פורסם בתאריך: 2.6.19 12:16

מחוז חיפה במשרד החינוך נבחר להשתתף בפיילוט ארצי של המשרד להקמת מאגר של מורים וגננות ממלאי מקום. המאגר החדש ינוהל באמצעות שני זכיינים, והשאיפה היא שהוא יכלול עתודה של 51,000 מורים מחליפים שיעמדו לרשותם של מנהלי בתי הספר במחוז.

במסגרת תהליך ההשמה יועברו שמותיהם של המורים למשרד לצורך בדיקה במערכות מידע. המשרד יבדוק את מידת התאמתם וכשירותם והיעדר עבירות מין ורקע פלילי. לאחר אישורם של המועמדים יוכנסו פרטיהם למאגר המורים והגננות שיהיה זמין למנהלי בתי הספר והגנים באמצעות האינטרנט, אפליקציה ייעודית ומוקד טלפוני. מנהל שזקוק למורה ממלא מקום ייצור איתו קשר עם המועמד ויראיין אותו כדי לבחון את התאמתו.

 

 

מנהל המחוז ד"ר סער הראל: "משרד החינוך יוצא לדרך עם מאגר של ממלאי המקום שיעמוד לרשות המנהלים במחוז לאורך כל שנת הלימודים. המאגר יהווה כלי ניהולי יעיל ונוח לגיוס ממלאי מקום על רקע היעדרות צפויה או פתאומית של עובדי הוראה במוסד החינוכי לפרק זמן קצר של שעות או ימים. המאגר יבטיח ככל שניתן שגרת לימודים בבית הספר ללא שיבושים".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. שי

    המורים יהיו מועסקים על ידי זכיינים? ממש שיר הלל , עובדי כח אדם בהוראה.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מדינה מושחתת וכל הזמן מסתירים את השכר באמריקה זה עובד שנים אבל בשקיפות מלאה אבל במדינת היהודים הכל שקר וחסוי

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר