בית שפירא של בית הספר הריאלי בהדר (צילום: אריאל מזרחי)
בית שפירא של בית הספר הריאלי בהדר (צילום: אריאל מזרחי)

הרישום לכיתה א' בריאלי הדר נפתח מחדש

כתוצאה ממעבר של שכבת כיתות ו' בסניף הדר של בית הספר הריאלי מהבניין שבו למדה עד כה לבניין אחר יגדלו כיתות א', שייכנסו למבנה במקומן, בארבעה מקומות כל אחת. שלושה תלמידים ייכנסו מרשימת ההמתנה, כך שנותר מקום לחמישה תלמידים חדשים

פורסם בתאריך: 10.6.19 12:29

הנהלת בית הספר הריאלי פתחה שוב את הרישום לכיתות א' בסניף הדר לקראת שנת הלימודים הבאה. פתיחת הרישום התאפשרה בעקבות תוספת מקום בכיתות הנובעת ממעברן לבניין אחר. כיתות ו' הועברו מהבניין על שם וולפסון לבניין ההיסטורי על שם שפירא, וכתוצאה מכך כיתות א', שעברו לבית וולפסון במקומן, יגדלו מ-24 תלמידים ל-28 תלמידים בכיתה.

סמנכ"ל לפדגוגיה בריאלי זוהר גנוסר: "באחד מהחללים שהתפנה אנחנו שוברים קיר ומחברים שתי כיתות לחלל גדול אחד, והכיתה השנייה תלמד בחלל שבו היתה המועדונית".

 

 

כמה תלמידים ייכנסו מרשימת ההמתנה?

״שלושה תלמידים, כך שנותרו לנו חמישה מקומות. חשוב לציין שגם צורת הלמידה תשתנה. באופן בסיסי יש מגמה בחינוך לגוון את דרכי הלמידה. ברור לנו היום שככל שבכיתות הנמוכות נרצה לאפשר ליותר ילדים מגוון של אמצעי למידה ולא רק לימוד פרונטלי שבו ילד יושב ליד שולחן ומסתכל על המורה. אנחנו מתכוונים להנהיג למידה גמישה. אמנם כבר היום התלמידים עוברים בתחנות לימוד שונות במהלך יום הלימודים, אבל הריהוט לא הותאם לכך. היינו מוגבלים גם מבחינת יחידת השטח הקטנה. יש ילדים שמתאים להם יותר לשבת על כורסאות, על פופים ועל שטיחים מאשר על כיסאות, ואנחנו נערכים לכך. גם העמדת השולחנות תשתנה. זו כבר לא תהיה הכיתה המסורתית".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. חיפאי שאכפת לו

    זה היה צריך לעשות לפני 30 שנה כשבאה העלייה הרוסית המבורכת אבל עמרם מצנע לא היה מעוניין בהם ומנע פתיחת בתי ספר וגני ילדים בהדר. הוא העדיף 40,000 משתפים מגנין ןשכם.
    דווקא קרית ים מגדל העמק יקנעם קרית ביאליק פתחו את השערים ונהנות מזה עד היום . וחיפה בדרך להיות העיר הערבית הגדולה בישראל.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר