טאלב טוואטחה. היו ימים שבהם הוא היה בהרכב הנבחרת (צילום: ניר קידר)
טאלב טוואטחה. היו ימים שבהם הוא היה בהרכב הנבחרת (צילום: ניר קידר)

טוואטחה דורש חצי מיליון יורו, שחר מציע 300,000 יורו “בלבד”

פערים גדולים בין חסן טוואטחה, אביו של טאלב טוואטחה, ליעקב שחר מונעים בשלב זה את חזרתו של המגן השמאלי למכבי חיפה. וגם: מי ימונה לעוזרו של מרקו בלבול?

פורסם בתאריך: 14.6.19 11:44

פערים כספיים גדולים בין טאלב טוואטחה למכבי חיפה מונעים בשלב זה את חזרתו למועדון שבו גדל. בשבוע שעבר נערכה פגישה בין חסן טוואטחה, אביו של השחקן, לנשיא מכבי יעקב שחר, שבו דרש האב עבור בנו חוזה לשלוש שנים בשכר של 500,000 יורו לעונה. שחר נדהם מהדרישה והציע 300,000 יורו לעונה, וכעת המשא ומתן בין הצדדים תקוע.

למרות המצוקה של מכבי בעמדת המגן השמאלי מסרב שחר בתוקף לשלם את הסכומים שדורש טוואטחה, אשר סיים את דרכו באיינטרכט פרנקפורט הגרמנית. גם העובדה שמאמן נבחרת ישראל אנדי הרצוג מעדיף שחקנים אחרים בעמדת המגן השמאלי על פניו של טוואטחה מחזקת את ידיו של שחר, ובשלב זה נראה כי רק אם השחקן יפחית את דרישותיו הוא יוחתם במכבי.

המאמן מרקו בלבול בחר עוזר מאמן חדש – פול גרובס האנגלי. המאמן בן ה-53 שיחק במהלך הקריירה שלו כשחקן בלסטר, בבלקפול, בווסט ברומיץ' ובגרימסבי טאוון, שבה גם החל את קריירת האימון שלו. לאחר מכן עבד בפורטסמות', בווסטהאם (עם אברם גרנט) ובבורנמות'. בעונה האחרונה שימש גרובס עוזרו של ג'ון גרגורי בליגה ההודית. עוזר המאמן איתי מרדכי, שהספיק בשנים האחרונות לעבוד עם אין ספור מאמנים, אמור להתמנות למאמן הפועל נצרת עילית מהליגה הלאומית, ובשלב זה בלבול לא מחפש לו מחליף. במכבי מעריכים שאת העונה הבאה יפתח בלבול עם עוזר אחד, וייתכן שעם הזמן יצורף אליו עוזר נוסף. בתחילת השבוע ימונה לקבוצה מאמן כושר, וזאת לאחר שערן שדו עזב את מכבי לטובת גוואנגז’ו הסינית של ערן זהבי ודיא סבע.

 

 

בעניין אחר, ג’ורג’ מנדז’ק יצא עם נבחרת קמרון לאליפות אפריקה במצרים, והוא ומכבי ממתינים להחלטת אופ”א אם הוא ישוחרר ללא תמורה מספרטה פראג הצ’כית. רק אם מנדז’ק יקבל את כרטיס השחקן שלו ללא תמורה תציע לו מכבי חוזה חדש.

הקשר קרים פריי כבר סיכם את תנאיו בקבוצה לעונה הבאה, והפערים בין מכבי לקבוצתו הטורקית איסטנבול בשאקשהיר הצטמצמו. פריי אמור להיות מושאל למכבי בעונה הבאה, ובסיומה הוא יימכר לקבוצה באירופה כאשר מכבי ובשאקשהיר, כאשר התמורה על מכירתו תתחלק בין שתי הקבוצות.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר