רובי לבקוביץ’. גם איתו תיפגש הפועל חיפה בבית המשפט? (צילום: שרון בוקוב)
רובי לבקוביץ’. גם איתו תיפגש הפועל חיפה בבית המשפט? (צילום: שרון בוקוב)

עוד תביעה בדרך: לבקוביץ’ דורש מהפועל אלפי שקלים

רובי לבקוביץ’, לשעבר שוער המשנה של הפועל חיפה, הודיע למועדון כי למרות פניותיו לקבל אלפי שקלים שלטענתו מגיעים לו, הכסף לא שולם. בקרוב הוא יגיש תביעה

פורסם בתאריך: 23.6.19 08:12

רק לפני שבוע הגיעה לסיומה תביעה שניהל מיכה כהן, לשעבר מאמן במחלקת הנוער של הפועל, נגד המועדון, ובפשרה שהושגה חויבה הפועל לשלם לו 85,000 שקל, וכבר צפוי המועדון לעמוד בפני תביעה נוספת. רובי לבקוביץ’, לשעבר שוער המשנה של הפועל שחתם השבוע בהונבד בודפשט ההונגרית, הודיע כי למרות פניות חוזרות ונשנות לקבל אלפי שקלים שלטענתו מגיעים לו, הכסף לא שולם, ולכן בקרוב הוא יגיש תביעה בעניין.

לבקוביץ’ מצטרף לרשימה ארוכה של עובדים, אנשי צוות מקצועי ושחקנים שתבעו את המועדון לאורך השנים ושמשפטם עדיין מתנהל או שמשפטם כבר הסתיים והם קיבלו את כספם לאחר פסקי דין או פשרות.

 

 

עורכי הדין שמנהלים את התביעות נגד הפועל בשמם של לקוחותיהם מבקשים כעת מהרשות לבקרת התקציבים לבדוק אם בידיה נמצאות בטוחות שעל הפועל היה להמציא כנגד התביעות שלהם. לפי ההערכות, הסכום המצטבר בכל התביעות שמתנהלות עדיין נגד המועדון מגיע לעשרה מיליון שקל, והמרכזיות שבהן הן התביעות של החלוץ זרקו קוראץ’, המנכ”ל לשעבר אפרים גבאי והסמנכ”ל לשעבר רון פלדהיים.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר