ניקיטה רוקביצה. יחזור ללבוש צהוב-שחור? (צילום: צלמוס)
ניקיטה רוקביצה. יחזור ללבוש צהוב-שחור? (צילום: צלמוס)

האופציה על רוקביצה תפוג הלילה, החלוץ בדרך לבית”ר

האופציה של מכבי חיפה להחתים את ניקיטה רוקביצה על חוזה בשכר זהה לזה שאותו הוא קיבל בעונה שעברה תפוג הלילה. בבית”ר ירושלים מחכים לחלוץ בזרועות פתוחות

פורסם בתאריך: 30.6.19 07:08

הלילה (בין ראשון לשני) בחצות יפוג מועד האופציה שיש למכבי חיפה להחתים את ניקיטה רוקביצה על חוזה בשכר זהה לזה שאותו הוא השתכר בעונה שעברה, ואם המועדון לא יממש את האופציה ייכנס רוקביצה כבר ביום שני למשא ומתן עם בית”ר ירושלים במטרה לחזור לקבוצה מהבירה.

מכבי מעוניינת בחלוץ שקיבל אזרחות ישראלית אך לא מוכנה לשלם לו 400,000 דולר והציעה לו 300,000 דולר. רוקביצה מתנגד מפני שהוא יודע שבית”ר תסכים לשלם לו את הסכומים שהוא דורש, ובעיקר להחתים אותו על חוזה לשנתיים לעומת חוזה לעונה אחת במכבי.

 

 

בשלב זה נשארה מכבי עם שני שחקנים שהיא רוצה להשתחרר מחוזיהם – אליסון דוס סנטוס ורמי גרשון – שאמנם יצאו עם הקבוצה למחנה האימונים באוסטריה אך התבקשו לחפש לעצמם קבוצה חדשה.

במכבי כועסים על שון וייסמן שחתם לשנתיים בוולפסברגר האוסטרית – מהלך שבעקבותיו היא לא תקבל תמורה עבור כרטיס השחקן שלו. המאמן מרקו בלבול שיתף בסוף העונה החולפת את וייסמן במשחקים רבים והוא גמל לו בשערים שסייעו לקבוצה להשיג את המקום השני, וקיווה שבכך הוא יפתה את החלוץ להישאר במכבי, אך וייסמן סירב במשך תקופה ארוכה לחתום על חוזה חדש ובחר לעזוב לאוסטריה.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אניהו ירוק

    וייסמן הגיש דרישה שמכבי לא נענתה לה.אז אין מה להתלונן. מזמן ידעו שיהפוך לחופשי. וזו רק דוגמה אחת להתנהלות הכושלת של המנכ"ל שלא מצליח לסגור עם השחקנים שהמאמן מבקש. משום מה גילו בחיפה שבאופן מפתיע הסתיימה עונה ובאופן מפתיע עוד יותר מתחילה עונה חדשה, דברים שטרם קרו בעבר..

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר