טום לוי ז"ל (צילום: גוגי גולזמן)
טום לוי ז"ל (צילום: גוגי גולזמן)

כתבי אישום בגין גרימת מותו ברשלנות של טום לוי

לבית משפט השלום הוגשו כתבי אישום נגד חברת הבנייה עץ השקד הנדסה ושניים מעובדיה ונגד עובד של קבלן משנה, בגין גרימת מוות ברשלנות של טום לוי שנהרג באוקטובר 2017 במהלך עבודות. לוי - דמות מוכרת בחיי הלילה בחיפה - היה בן 25 במותו

פורסם בתאריך: 16.7.19 15:41

כתבי אישום הוגש היום (שלישי) לבית משפט השלום נגד חברת הבנייה עץ השקד הנדסה בע"מ מנתניה ושניים מעובדיה ונגד עובד של קבלן משנה, בגין גרימת מוות ברשלנות של העובד טום לוי שנהרג באוקטובר 2017 במהלך עבודות בבניין ברחוב יהושע גלוברמן בשכונת סביוני דניה. לוי – דמות מוכרת בחיי הלילה בחיפה – היה בן 25 במותו.

לפי כתב האישום שהוגש באמצעות עו"ד מוחמד מולא, ב-4 באוקטובר 2017, הגיע לוי לאתר הבנייה ברחוב יהושע גלוברמן 3 כדי לבצע עבודות אינסטלציה. סמוך לשעה 9:00 הורה עובד חברת עץ השקד יניב פשטניצקי לעובד קבלן המשנה ואסים חניף לעלות לקומה ה-20 ולתת הוראות לעגורנאי במכשיר קשר להנחת שני משטחי בלוקים בקומה, למרות שחניף אינו מוסמך לעשות זאת.

העגורנאי הניח את המטען בקצה המרפסת, כאשר על הרצפה היו חלקי קרשים – דבר שגרם למטען לסטות ימינה ולכמה בלוקים ליפול ממנו. לוי עמד באותה העת בקומת הכניסה של הבניין, מתחת לסכך, והבלוקים שנפלו מהקומה 20 גרמו לקריסת הסכך ופגעו בראשו של לוי. הוא הובהל על ידי מד"א לבית חולים רמב"ם, וכעבור שעות אחדות נקבע מותו.

לפי כתב האישום, מותו של לוי נגרם בעקבות רשלנות של עץ השקד שלא וידאה שפעולות הבנייה בוצעו בניהולו הישיר של מנהל העבודה; של חניף שביצע פעולות איתות כשהוא אינו מוסמך לכך; של עובד החברה נדב אנקונינה שהורה לחניף לבצע את פעולות האיתות למרות שהוא לא מוסמך לכך; ושל פשטניצקי שהורה לבצע עבודות בנייה באתר ללא ניהול ישיר של מנהל העבודה ובניהולו של אנקונינה שלא הוסמך לכך.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר