המדרגות בסניף היסוד אחוזה בבית הספר הריאלי (צילום: B-WAY DIGITAL)
המדרגות בסניף היסוד אחוזה בבית הספר הריאלי (צילום: B-WAY DIGITAL)

המדרגות בריאלי ישמשו ללימוד חשבון

בסניף יסוד אחוזה של בית הספר הריאלי רתמו את המדרגות לטובת ילדי כיתות א' ו-ב' שישתמשו בהן כדי ללמוד מתמטיקה באמצעות משחק. המדרגות בשלוש הקומות של הבניין המרכזי בבית הספר עוטרו במדבקות ללימוד לוח הכפל

פורסם בתאריך: 5.8.19 11:32

תלמידי כיתות א' שילמדו בשנת הלימודים הקרובה בסניף יסוד אחוזה של בית הספר הריאלי יתרגלו חשבון בגרמי המדרגות של בית הספר נוסף על לימוד בכיתות. הלמידה תתבצע באמצעות משחק, והמורים יעודדו את התלמידים לשחק בחשבון גם בהפסקה.

לצורך הלימוד הודבקו על המדרגות בשלוש הקומות של הבניין המרכזי של בית הספר מדבקות עם תרגילים מלוח הכפל. בפיילוט שנערך בבית הספר במהלך שנת הלימודים החולפת הביעו תלמידים מכל הכיתות עניין במשחק שהפך פופולרי מאוד.

 

 

מנהלת הסניף איילה יהודה: "הרעיון מאחורי היוזמה הוא חלק מתפישה חינוכית רחבה שמתבססת על כך שתלמיד לומד הרבה יותר טוב במהלך פעילות. אנחנו יודעים שבגילאים הצעירים לומדים בדרך מוחשית, כלומר מפעילים את כל החושים, וכעת אנחנו מנסים ללמד אותם נושאים בתחומים שונים בדרכים מוחשיות ויצירתיות כשהם בפעולה, ולא כשהם יושבים פסיביים מול הלוח. בישיבות העבודה עם המורים למתמטיקה ועם רכזת המקצוע עלה רעיון של לימוד לוח הכפל תוך כדי קפיצה במדרגות. לאחר מכן אמרנו שאם כבר לומדים את לוח הכפל במדרגות, למה שלא נדביק שם מדבקות עם תרגילים. כך הפכנו את הנושא למעין משחק תחרותי. בפיילוט שעשינו התברר לנו שהתלמידים אוהבים מאוד את הרעיון".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. אור בניסטי

    זה נמצא בכל כך הרבה בתי ספר בכל רחבי הארץ כבר שנים. נגמרו לריאלי הרעיונות המקוריים? מוזר.

  2. הרב חנוכה בן יוסף הלוי

    שמרו מרחק מסניף אחוזה של ביה"ס הריאלי, הילדים שם מתעסקים רק בלהשוות בגדי מותגים ואם להורים אין רכב 4 על 4 הם לא יכולים להשתתף בפעילויות "גיבוש".

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר