יפתח זיו. יחזור ללבוש ירוק? (צילום: ניר קידר)
יפתח זיו. יחזור ללבוש ירוק? (צילום: ניר קידר)

זיו בדרך חזרה למכבי, שהחתימה שוטינג גארד עם עבר ב-NBA

מכבי חיפה פנתה לגארד יפתח זיו, שביקש כמה ימים כדי לחפש קבוצה באירופה. אם לא תימצא קבוצה שתרצה בו, הוא צפוי לחזור לרוממה. וגם: מכבי החתימה את ג'יימס יאנג שנבחר על ידי בוסטון סלטיקס במקום ה-17 בדראפט של 2014

פורסם בתאריך: 8.8.19 10:42

ארבע שנים לאחר שעזב את מכבי חיפה עשוי הגארד יפתח זיו לחזור להיכל הספורט ברוממה ולשחק לצדו של גרגורי ורגאס שחזר לקדנציה שלישית בקבוצה. זיו (24, 1.91 מטר) התחיל את הקריירה המקצוענית שלו במכבי, אך לאחר שלא קיבל דקות משחק הוא עזב לבני הרצליה, ולאחר מכן שיחק גם במכבי אשדוד/באר טוביה ובהפועל נהריה. מכבי פנתה לזיו, וזה ביקש כמה ימים כדי לחפש קבוצה באירופה אך הבהיר כי אם לא תימצא קבוצה שתרצה בו, מכבי היא הקבוצה המועדפת עליו בארץ.

בתוך כך, מכבי החתימה את הסווינגמן האמריקאי ג'יימס יאנג לעונה אחת. יאנג (23, 1.98 מטר) סומן ככישרון בליגת התיכונים, והוא שיחק עונה אחת באוניברסיטת קנטאקי תחת שרביטו של המאמן ג'ון קליפארי ונגיע איתה לפיינל פור של טורניר ה-NCAA. בשנת 2014 נבחר יאנג במקום ה-17 בדראפט של ה-NBA על ידי הבוסטון סלטיקס, וברזומה שלו 108 משחקים בסלטיקס ובפילדלפיה 76'. בעונה החולפת הוא שיחק בוויסקונסין הרד מליגת הפיתוח של ה-NBA.

הבעלים ג'ף רוזן: "יאנג הוא אחד מהשחקנים המוכשרים שהבאנו למכבי. הוא ווינר אמיתי, ואנחנו כבר מצפים שיצטרף לסגל".

המאמן דניאל סאואנה: "יאנג יכול לעשות הכל במגרש, יש לו יכולות רבות ואין ספק שהוא ירים את הקבוצה שלנו בצד ההגנתי וההתקפי".

 

ג'יימס יאנג. 108 משחקים ב-NBA (צילום: דוברות מכבי חיפה)

ג'יימס יאנג. 108 משחקים ב-NBA (צילום: דוברות מכבי חיפה)

 

 

בקבוצת הנשים של מכבי חיפה עדיין סוערות הרוחות בגלל התמיכה העירונית הקטנה לטענתם שהובטחה לה, אך נראה כי למרות הכל תתייצב הקבוצה למשחקי ליגת העל, אם כי בתקציב קטן בהרבה מזה שתוכנן.

בינתיים נדרשת הקבוצה לשדרג את האולם במתחם מכבי ברחוב ביכורים, וההשקעה נאמדת ב־2.5 מיליון שקל. מכבי פנתה לרשות הספורט העירונית בבקשת סיוע להכשרת האולם – החלפת הסלים מסלי תקרה לסלים שניצבים על הפרקט והקמת מלתחות לשחקנים וחדר שופטים. מכיוון שהליגה תיפתח בעוד כחודשיים נראה שהאולם לא יהיה מוכן לפתיחת העונה.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר