המכללה האקדמית גורדון (צילום: אורי אילון)
המכללה האקדמית גורדון (צילום: אורי אילון)

כ-1,000 סטודנטים חדשים במכללת גורדון

במכללה האקדמית לחינוך גורדון מתייחסים בסיפוק למספר הרב של נרשמים. "מבחינתנו זו בשורה", אומר נשיא המכללה פרופ' יחזקאל טלר. בסך הכל ילמדו בשנת הלימודים הקרובה בגורדון כ-2,500 סטודנטים

פורסם בתאריך: 13.8.19 12:12

כ-1,000 סטודנטים חדשים להוראה יתחילו את לימודיהם במכללה האקדמית לחינוך גורדון בשנת הלימודים הקרובה. 350 מהם הם אקדמאים שילמדו בתוכנית להסבה מקצועית להוראה. בסך הכל ילמדו במכללה בשנה הקרובה 2,500 סטודנטים, ש-300 מהם הם סטודנטים לתואר שני.

נשיא המכללה פרופ' יחזקאל טלר: "למרות שיש ירידה ברישום למוסדות להשכלה גבוהה, אנחנו גאים מאוד בכך שהצלחנו לסגור את הפערים ולהגיע ל-1,000 נרשמים בקירוב. מבחינתנו זו בשורה".

המכללה הודיעה שהיא מתכוונת לפתוח מסלול לתואר שני שיעסוק בלימוד של המודלים האלטרנטיביים בחינוך כמו שיטת ולדורף, חינוך דמוקרטי ושיטת מונטסורי ושל מודלים חדשניים. המכללה הגישה למועצה להשכלה גבוהה בקשה לפתוח את החוג שבו יוכלו אנשי חינוך להעמיק את הידע שלהם בתחומים אלה.

 

 

החוג החדש עתיד להילמד, בצד חוגים אחרים שעוסקים בשיטות חינוך אלטרנטיביות וחדשניות, במבנה החדש של גורדון שנבנה בימים אלה בחצר המכללה.

טלר: "המבנה החדש יעמוד לרשותנו רק בסמסטר ב'. אנחנו בונים שם מרחבי למידה חדישים עם פדגוגיה מתאימה. בעבר יצרו כיתות חכמות עם לוחות חכמים אינטראקטיביים, וזה נכשל כישלון חרוץ וחבל, כי השקיעו בזה מיליונים רבים של שקלים. הסיבה לכישלון היא שהמודל נבנה עוד לפני שהמורים ידעו איך מלמדים בחדר למידה חדשני. אלו דברים שאינם מובנים מאליהם. אצלנו זה כבר חלק מובנה במערכת הלימודים, הכוללת את כיתת העתיד וניידת טכנולוגית שמגיעה לבתי הספר. במבנה החדש הכל יהיה נוכח בצורה נרחבת יותר".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר