-->
סיגל ציוני (צילום: ראובן כהן)
סיגל ציוני (צילום: ראובן כהן)

ציוני מתכננת רפורמה בחינוך המיוחד

לדבריה של חברת מועצת העיר סיגל ציוני, המשמשת מחזיקת תיק החינוך בעיריית חיפה, חיפה תחולק לשישה אשכולות כאשר בראש כל אשכול תעמוד רכזת מתכללת שתטפל בכל התחומים הקשורים לילדי החינוך המיוחד

פורסם בתאריך: 26.8.19 16:58

עיריית חיפה מתכוונת לבצע רפורמה בחינוך המיוחד בעיר – כך מסרה ל"כלבו – חיפה והצפון" חברת מועצת העיר סיגל ציוני המשמשת מחזיקת תיק החינוך בעירייה.

לפי התוכנית, חיפה תחולק לשישה אשכולות, כאשר כל אשכול יכלול כמה שכונות. בראש כל אשכול תעמוד רכזת מתכללת שתעסוק בחינוך המיוחד ותטפל בכל התחומים הקשורים לילדי החינוך המיוחד, כך שהציבור יוכל לפנות ישירות לרכזת בכל בעיה שתצוץ בנושא החינוך המיוחד.

ציוני: "אני שוקדת זה שנתיים על הכנת הרפורמה שתהיה תוכנית עירונית. כבר גייסנו תקנים מיוחדים לרכזות החינוך המיוחד, וכעת נותר רק לחלק את העיר לפי האשכולות".

 

 

איך ניתן יהיה להיעזר באשכול?

"רכזת האשכול תהיה רוב הזמן בשטח ולא במשרד. היא תשמור על קשר רציף עם המשפחות, וההורים לא יצטרכו לרוץ יותר ממקום למקום – תהיה להם כתובת אחת. בנושא ההסעות לבית הספר למשל, ההורים לא יצטרכו להתרוצץ בין המחלקות השונות בעירייה, אלא הרכזת תסייע להם. אנחנו מביאים לשכונות נגיעה אישית וליווי צמוד. אנחנו נדע בכל רגע נתון מה קורה בכל שכונה ובכל אשכול".

לדבריה של ציוני, האגף להעצמה חינוכית במערכת החינוך העירונית בראשותה של טלי שטיינברג כבר מעורב בתוכנית ואמור לקבוע את הרכבם של האשכולות.

ציוני: "אנחנו באים ממקום של מתן מענה ושירות לתושב. נבקר בשכונות, בגני ילדים, בבתי ספר ובתנועות הנוער, ונראה איך ילדי החינוך המיוחד משתלבים בהם".

 


 

 


 

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר