מקסים פלקושצ’נקו. לא עושה פרצופים (צילום: צלמוס)
מקסים פלקושצ’נקו. לא עושה פרצופים (צילום: צלמוס)

פלקושצ’נקו שוחח עם בלבול על מעמדו במכבי

בעקבות דקות המשחק המעטות שלהן הוא זוכה מתחילת השנה, מקסים פלקושצ’נקו ביקש הבהרות ממאמן מכבי חיפה מרקו בלבול לגבי מעמדו. גם מחר הוא אמור לפתוח על הספסל בדרבי מול הפועל חיפה, קבוצת נעוריו

פורסם בתאריך: 30.8.19 11:18

מקסים פלקושצ’נקו שוחח עם מאמן מכבי חיפה מרקו בלבול על מעמדו בקבוצה בעקבות דקות המשחק המעטות שלהן הוא זוכה מתחילת השנה ולאחר שבמשחק הליגה הראשון מול הפועל רעננה (3:4) הוא לא שיחק כלל. פלקושצ’נקו מבין כי אם עד לסגירת חלון ההעברות בשבוע הבא יצורף למכבי קשר זר, הוא יידחק עד לקצה הספסל.

בסביבתו של פלקושצ’נקו, שחצה את הכביש מהפועל למכבי באמצע העונה שעברה, אומרים שהדרבי מחר (שבת, 20:30) מול קבוצת נעוריו חשוב לו מאוד, אך הסיכויים שהוא יפתח במשחק הם קלושים.

גורם בקבוצה אמר השבוע: “פלקושצ’נקו הוא מקצוען. ברור שהוא רוצה לשחק כמו כל שחקן אחר, אבל הוא ממשיך להתאמן קשה, לא עושה פרצופים ומנסה להוכיח שמקומו הוא בהרכב”.

במכבי חוששים שהפציעה של רמי גרשון בשרירי הבטן תגרום לו להיעדר מהמגרשים לתקופה ממושכת בהרבה ממה שנראה היה בתחילה. כזכור, גרשון נפצע לפני שבועיים במהלך אימון, וההערכה הראשונית היתה שהוא ייעדר למשך שבועיים. אלא שהכאבים לא שככו והבלם מתקשה בתנועה, וכעת אין צפי לחזרתו לפעילות.

 

 

הדרבי מחר יהיה התמודדות הליגה ה־103 בין שתי הקבוצות (45 ניצחונות למכבי, 29 ניצחונות להפועל ו־28 משחקים שהסתיימו בתיקו).

אוהדי מכבי פנו לשחקני הקבוצה ברשתות החברתיות וביקשו מהם לעשות את הכל כדי לנצח סוף סוף בדרבי אחרי שלוש שנים עקרות. האוהדים למדו מניסיון העבר ודרשו מבלבול לא להסתפק בתיקו כפי שקרה בדרבי האחרון בעונה שעברה אלא לשחק התקפי ולנצח.

ואם כבר אוהדים, נראה שהפעולות שנקטה מכבי לדיכוי המחאה שפרצה בקיץ נגד מדיניות הרכש של המועדון והתנהלותו של הנשיא יעקב שחר הצליחו. הראיה לכך היא שחברי שלושת ארגוני האוהדים – הקופים הירוקים, אינפרנו ורדה והאולטראבויז – דחו על הסף את בקשתם של ראשי הארגונים להחרים את משחקי הבית של המועדון, ואלפים מהם הגיעו למשחק מול רעננה. היחידים שממשיכים להחרים את משחקי הבית הם כ־100 מחברי האולטראבויז, שמגיעים רק למשחקי החוץ של הקבוצה.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. איציק

    שחקני בית של הפועל חיפה, לא מצליחים להתאקלם בשום קבוצה אחרת. או שהם פצועים ולא משחקים. מעניין….

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר