סניף בית בירם של בית הספר הריאלי (צילום: דן קובלר)
סניף בית בירם של בית הספר הריאלי (צילום: דן קובלר)

בעקבות אירועי קפריסין: הריאלי יקדיש זמן ליחסים בין המינים

בעקבות פרשת הנערים הישראלים שנחשדו באונס צעירה בריטית באיה נאפה, בית הספר הריאלי יקדיש שיעורים לנושא היחסים בין המינים. מנהל בית בירם מנדי רבינוביץ': "אנחנו מלמדים על יחסים בין משולשים, ופחות על יחסים בין בני אדם"

פורסם בתאריך: 12.9.19 19:40

תלמידי ריאלי בית בירם יקדישו שיעורים מיוחדים ליחסים בין המינים לפי הנחייתו של מנהל בית בירם מנדי רבינוביץ'. ההנחיה באה בעקבות האירוע באיה נאפה שבקפריסין בחודש יולי, שבו נחשדו 12 נערים ישראלים באונס צעירה בריטית תוך צילום של קיום יחסי המין בטלפונים הסלולריים.

 

 

רבינוביץ': "בעקבות האירוע באיה נאפה הנחינו את המורים להקדיש 20 אחוז מכל תוכניות הלימודים, ללא קשר ללימודים לבגרות, לנושא היחסים בין המינים. זה משהו שצריך היה להיעשות מזמן במוסדות החינוך. מה שקרה בקפריסין הוא תוצר של משבר חינוכי מתמשך במערכת החינוך בישראל, שלא השכילה להגדיר יעדים המותאמים לאתגרים שמציבים בפנינו בני דור ה־Z. פרשיית 'בחורינו הטובים' באיה נאפה חשפה כשל מוסרי חמור ואובדן דרך מצפוני בכל הקשור למהותם של יחסים אינטימיים ושל מיניות, לערכה של פרטיות האדם ולכבוד האדם באופן כללי. אנחנו מלמדים את התלמידים על היחסים הנכונים בין משולשים, ופחות מתרגלים מערכות יחסים בין בני אדם. אנחנו מלמדים שחשוב להשיג תעודת בגרות בהצטיינות, ופחות מזכירים כיצד אמור להתנהג בן אנוש בוגר מול נערה".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר