גיא חיימוב לאחר הפגיעה בראשו. גם המאמן לא יוכל לערער על החלטת הרופא (צילום: צלמוס)
גיא חיימוב לאחר הפגיעה בראשו. גם המאמן לא יוכל לערער על החלטת הרופא (צילום: צלמוס)

במכבי הוחלט: רק רופא יקבע אם שחקן כשיר לשחק

כלקח מהמשך שיתופו של גיא חיימוב בהפסד למכבי תל אביב למרות פגיעת הראש שספג, במכבי חיפה החליטו כי רק רופא הקבוצה יקבע אם שחקן שנפגע בראשו ימשיך לשחק

פורסם בתאריך: 30.9.19 08:51

במכבי חיפה הוחלט כי מעתה והלאה, בכל פגיעת ראש של שחקן במהלך משחק יהיה זה רק רופא הקבוצה שיקבע לגבי כשירותו להמשך המשחק, ואיש לא יוכל לערער על כך, כולל המאמן.

הנהלת הקבוצה, הצוות המקצועי והצוות הרפואי קיימו בתחילת השבוע פגישה מיוחדת שנועדה לקיים דיון באירועי המשחק מול מכבי תל אביב (1:0) שבו נפגעו השוער גיא חיימוב והבלם עאיד חבשי לאחר שהתנגשו זה בזה בדקה ה־32. ד”ר עמי ברבר ניגש לטפל בשניים, אך בעוד שחבשי התאושש במהירות יחסית, חיימוב שכב שרוע על הדשא והתקשה להתאושש. ברבר סימן כמה פעמים למאמן מרקו בלבול להחליף את חיימוב, אך החילוף התמהמה, חיימוב חש כי מצבו השתפר וחזר לשער, ובלבול לא ביצע את החילוף. בדקה ה־44 נפצע השוער בראשו בפעם השנייה, ורק אז הוחלף על ידי ג’וש כהן.

נוסף על הטלת הסמכות לקבוע את כשירותו של שחקן שנפגע בראשו הוחלט בישיבה לצייד את אנשי הצוות הרפואי ואת אחד מעוזרי המאמן במערכת תקשורת שבה יעבירו אנשי הצוות הרפואי לספסל את החלטתם מתוך תחומי המגרש.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר