ווטסאפ
ווטסאפ

שיעורים פרטיים בחינם – באמצעות הווטסאפ

שירות חדש של שיעורים פרטיים בחינם ולמידה חברתית בקבוצות ווטסאפ מקודם על ידי משרד החינוך במחוז חיפה. השיעורים הפרטיים ניתנים בשעות אחר הצהריים לתלמידים מכיתות ז'-י"ב במקצועות אנגלית, מתמטיקה, לשון ועברית לדוברי ערבית

פורסם בתאריך: 17.10.19 08:00

משרד החינוך במחוז חיפה מקדם שירות חדש של שיעורים פרטיים בחינם ולמידה חברתית בקבוצות ווטסאפ. מהמחוז נמסר כי השיעורים הפרטיים ניתנים בשעות אחר הצהריים לתלמידים מכיתות ז'-י"ב בבתי הספר בחיפה במקצועות אנגלית, מתמטיקה, לשון ועברית לדוברי ערבית.

התלמידים יכולים לבחור עם מי הם רוצים ללמוד, מתי ואם הם מעוניינים בשיעור פרטני או קבוצתי. מכיוון שמדובר בלימוד באמצעות אפליקציית הווטסאפ יכולים תלמידים חיפאים ללמוד בקבוצה אחת עם תלמידים ממקומות אחרים בארץ.

 

 

ממשרד החינוך נמסר כי בכל קבוצה משתתפים בין 50 ל-100 תלמידים וכי השיעורים מתקיימים על בסיס מאגר חומרים אשר פתוח לשימושם של התלמידים. השיעור נמשך שעה ומתקיים אחת לכמה ימים, כאשר במהלכו עונה המורה לשאלותיהם של התלמידים תוך שימוש בעזרים דיגיטליים שונים ושידורים חיים.

מנהל המחוז ד"ר סער הראל: "הלמידה החברתית באמצעות אפליקציית הווטסאפ היא שירות חדש שהושק לקראת בחינות הבגרות במועד קיץ תשע"ט. השנה הורחב השירות לקראת בחינות הבגרות תש"פ, והוא מאפשר לכל תלמידי המחוז לקבל עזרה. במערך התמיכה ברשת פוגשים התלמידים מורים מובילים בעלי ניסיון רב, ויש בו כדי ליצור למידה הדדית בכלים מתקדמים ולהקל על הנטל הכלכלי על ההורים".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר