אבישי כהן (צילום: חברת יפה נוף)
אבישי כהן (צילום: חברת יפה נוף)

פרקליטו של מנכ"ל יפה נוף: "הוא משמש בן ערובה"

זו הפעם הרביעית שבה האריך בית המשפט את מעצרו של אבישי כהן, שנעצר לפני שבוע בפרשת החשד לשוחד ברשויות המקומיות. הפרשה מנוהלת על ידי יחידת להב 433. פרקליטו: "ברור כי כאשר אדם מסוים אינו חלק ממעשים מסוימים הוא לא יכול לסייע"

פורסם בתאריך: 11.11.19 17:14

היום (שני) אחר הצהריים הסתיים הדיון בהארכת המעצר של יו"ר החברה העירונית יפה נוף אבישי כהן, ובסיומו הוחלט להאריך את מעצרו ביומיים נוספים.

כזכור, כהן נעצר בפרשת החשד לשוחד ברשויות המקומיות, שמנוהלת על ידי יחידת להב 433 ושנחשפה בשבוע שעבר. מאז חשיפתה הוארך מעצרו של כהן שלוש פעמים: ביום שני שעבר ביומיים, לאחר מכן שוב ביומיים, ובשישי האחרון בארבעה ימים נוספים.

פרקליטו של כהן עו"ד אושרי בן ישי: "ככל שנוקפים הימים ברור כי בשל בכירותו של מרשי הוא משמש בן ערובה על מנת שהמשטרה תוכל להוכיח את החשדות, אך ברור הדבר כי כאשר אדם מסוים אינו חלק ממעשים מסוימים הוא לא יכול לסייע".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. לא, ממש לא ברור כלום

    מציע לפרקליט להפסיק לשלוח הודעות לעיתונות… אף אחד כולל כנראה הוא עצמו לא יודע מה יש בתיק וכנראה שהחשדות חמורים ביותר אם הם מצדיקים הארכת מעצר שלישית ובנקודה הזו מוטב שישכח את הקורס לתקשורת שלמד ויעסוק בלימוד התיק ולא בדיברור סתמי.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר