דניאל קופרברג. מחלה יקרה (צילום: צלמוס)
דניאל קופרברג. מחלה יקרה (צילום: צלמוס)

קופרברג עבר שימוע וצפוי לקבל הודעת שחרור

במכבי חיפה לא מאמינים לטענותיו של דניאל קופרברג כי הוא היה חולה, ואם הוא לא יציג אישורי מחלה עד מחר הוא ישוחרר לאלתר

פורסם בתאריך: 19.12.19 09:43

דניאל קופרברג עבר השבוע שימוע לפני פיטורים בפני בכירים במכבי חיפה. במסגרת השימוע נקבע כי אם הוא לא יציג עד מחר (שישי) מסמכים המעידים על המחלה שלטענתו מנעה ממנו להופיע לאימונים ולמשחקים, הוא ישוחרר לאלתר.

כפי שפורסם לראשונה ב“כלבו – חיפה והצפון”, הסנטר הצעיר, שזועם על דקות המשחק המועטות שהוא מקבל מהמאמן דניאל סאואנה, דרש לקבל שחרור מהקבוצה. במקביל הוא נעדר מאימונים וממשחקים במשך עשרה ימים, וכשחזר הוא הודיע כי היה חולה. במכבי לא מאמינים לקופרברג, דרשו ממנו להציג אישורי מחלה, ולאחר שזה לא קרה הוא זומן לשימוע. מחר, כאמור, אם הוא לא יציג אישורי מחלה הוא יקבל הודעה כי הוא משוחרר.

 

 

אם קופרברג, שמחזיק בחוזה עד לתום העונה, אכן ישוחרר, הוא לא יקבל את שכר חודש דצמבר, ואם הוא יחתום בקבוצה אחרת תדרוש ממנה מכבי דמי השבחה בשיעור של 20 אחוז משכר הברוטו שיקבל בקבוצתו החדשה.

מינהלת ליגת העל ומכבי הגישו ביום רביעי ערעור בפני משטרת ישראל על הדרישה הבלתי הגיונית לטענתן להעמיד 27 שוטרים ו־67 מאבטחים במשחק הליגה מול הפועל חולון שיתקיים ביום ראשון. במקרה כזה תעמוד עלות האבטחה על 50,000 שקל – דבר שיגרום למכבי הפסד של עשרות אלפי שקלים על קיומו של המשחק.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר