רופאים (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)
רופאים (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)

שלושה רופאים נעצרו בחשד לזיוף התמחות

ימ"ר חוף של המשטרה ניהלה בתקופה האחרונה חקירה סמויה בחשד לעבירות הונאה, שבמסגרתה היא עצרה שלושה רופאים בשנות ה-40 לחייהם בחשד כי בתקופת ההתמחות של שניים מהם הם זייפו את התמחותם בסיועו של רופא שלישי

פורסם בתאריך: 5.2.20 11:30

עדכון אחרון: 5.2.20 16:38

משטרת ישראל עצרה בתום חקירה סמויה שלושה רופאים החשודים בזיוף הליך התמחות במרכז רפואי בחיפה, וזאת לשם קבלת תואר רופא מומחה במרמה.

היחידה המרכזית (הימ"ר) של משטרת ישראל במחוז חוף ניהלה בתקופה האחרונה חקירה סמויה ומורכבת בחשד לעבירות הונאה, שבמסגרתה היא עצרה שלושה רופאים בשנות ה-40 לחייהם בחשד כי בתקופת ההתמחות של שניים מהם הם זייפו בסיועו של רופא בכיר שלישי את התמחותם, לרבות זיוף דוחות רפואיים המעידים על ביצוע ניתוחים כנדרש בהליך ההתמחות, וזאת בזמן שהם כלל לא נכחו בהם.

החקירה החלה עם קבלת תלונה ממשרד הבריאות בדבר החשדות האמורים, ובתום חקירה סמויה ואיסוף הממצאים הנדרשים עצרו בלשי מפלג ההונאה בימ"ר את שלושת הרופאים לחקירה במשרדי ימ"ר חוף.

 

 

המעבר של החקירה לשלב הגלוי התאפשר אתמול (שלישי) עם נחיתתו בארץ של אחד מהרופאים החשודים, שנעצר בשדה התעופה. הבוקר נעצרו שני הרופאים הנוספים בבתיהם באזור חיפה.

השלושה יובאו היום לדיון בבית משפט השלום בעכו, והמשטרה תבקש להאריך את מעצרם.

על אף שבהודעת המשטרה לא צוין שמו של בית החולים, מהקריה הרפואית רמב"ם נמסר בתגובה: "הנהלת רמב"ם שיתפה פעולה עם בדיקת משרד הבריאות ומשטרת ישראל ותמשיך לשתף פעולה ככל הנדרש להמשך חקירת הנושא".

עדכון (16:38): בתום הדיונים קבע בית המשפט את הארכת מעצרם של שני הרופאים החשודים בזיוף הליך ההתמחות עד יום שני, 10 בפברואר, ואת הארכת מעצרו של הרופא שסייע להם עד יום שישי, 7 בפברואר.

 

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר