רמי גרשון. נראה שהמוצא האחרון השתלם (צילום: צלמוס)
רמי גרשון. נראה שהמוצא האחרון השתלם (צילום: צלמוס)

הפתעה: גרשון עשוי לחזור לפלייאוף

למרות שנראה היה שהסיכויים להחלמתו אפסו, רמי גרשון החלים כמעט לחלוטין מניתוח הבקע שעבר בגרמניה, החל באימונים אישיים וצפוי להצטרף לאימונים של מכבי חיפה בעוד כשבועיים

פורסם בתאריך: 29.2.20 18:40

קצב ההחלמה של רמי גרשון לאחר ניתוח הבקע שעבר בחו”ל מדהים את אנשי הצוות הרפואי והצוות המקצועי של מכבי חיפה, ונראה כי הבלם יהיה כשיר לחזור לפעילות בסיבוב השני של משחקי הפלייאוף העליון.

בתחילת העונה נפצע גרשון בשרירי הבטן התחתונה ועבר כמה סדרות של טיפולים שלא צלחו. כאשר נראה היה שהסיכויים להחלמתו אפסו ושהוא עתיד לפרוש מכדורגל, הוחלט במכבי כמוצא אחרון לשלוח אותו לניתוח בגרמניה. הניתוח התבצע לפני פחות מחודש, השבוע החל הבלם באימונים אישיים, ובעוד כשבועיים הוא אמור להצטרף לאימונים של סגל הקבוצה.

גרשון מחזיק בחוזה לעונה נוספת במכבי, וחזרה לכושר משחק עשויה לסלול את הדרך להישארותו בקבוצה.

 

 

גרשון הוא לא החיזוק היחיד שהמאמן מרקו בלבול יקבל. גם רז מאיר, שעבר לפני כחודשיים ניתוח בשל קרע בשריר הירך יחזור בקרוב לאימונים על אף שנדמה היה שהוא סיים את העונה. במכבי שוררת אופטימיות גם באשר לחזרה אפשרית של הספרדי לייו קסטיאנו, שנפצע זמן קצר לאחר שהצטרף לקבוצה בחלון ההעברות בינואר.

למרות הביקורות הקשות על יכולתו של הבלם האוסטרלי טרנט סיינסבורי, בלבול דווקא מרוצה מהתרומה שלו לקבוצה. לסיינסבורי יש חוזה גם לעונה הבאה, ובשלב זה אין כוונה לסיים את ההתקשרות עמו. יתרה מכך – במכבי מבקשים לצרף בעונה הבאה בלם זר נוסף שישחק לצדו.

מכבי תארח מחר (ראשון) את הפועל באר שבע באיצטדיון בנתניה בגלל עונש הרדיוס שספגה על הנהמות של אוהדיה לעברו של פרדי פלומן מבית”ר ירושלים. ארגון המשחק בנתניה היה מסובך שכן באיצטדיון יש 13,610 מקומות ישיבה בעוד שלקבוצה יש יותר מ־13,000 מנויים, ועליה להפריש כ־1,300 מקומות לאוהדי באר שבע. במכבי בטוחים שלמרות הקשיים היציעים יהיו מלאים במשחק האחרון של הליגה הסדירה לפני הפלייאוף.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר