מכון ווינגייט (צילום: דודו בכר)
מכון ווינגייט (צילום: דודו בכר)

הריאלי פותח מגמת בגרות בספורט בהיקף של 5 יחידות

משנת הלימודים הבאה יוכלו תלמידים בבית הספר הריאלי ללמוד במגמה החדשה שהלימודים בה יעסקו בתחומים כמו פסיכולוגיה של הספורט, פיזיולוגיה של המאמץ וחינוך לבריאות. בריאלי מדגישים שמדובר בתוכנית עיונית שתקנה גם תעודת הסמכה למדריך אימון גופני למעוניינים בכך

פורסם בתאריך: 14.3.20 21:02

בית הספר הריאלי יפתח בשנת הלימודים הבאה מגמת ספורט לבגרות בהיקף של 5 יחידות לימוד. הלימודים יתחילו בכיתה י' ויאפשרו לתלמידים המעוניינים בכך לקבל תעודת הסמכה למדריך אימון גופני. תוכנית הלימודים תעסוק בין השאר בתחומים כמו פסיכולוגיה של הספורט, פיזיולוגיה של המאמץ וחינוך לבריאות. בריאלי מדגישים שמדובר בתוכנית עיונית שאינה מיועדת דווקא לספורטאים.

מנהל סניף בית בירם של הריאלי מנדי רבינוביץ': "בימים אלה אנחנו נמצאים בתהליכי חשיבה ופיתוח בשיתוף עם מכון ווינגייט לבניית תוכנית הלימודים. מטרת המגמה היא להעשיר את התלמידים מעבר ללימודי הבגרות הנדרשים. אנחנו תמיד מחפשים דרכים להעשיר את התלמידים, ורוצים לתת לכל אחד מהתלמידים לבחור תחום שמתאים לו ושבו הוא רוצה להתפתח".

 

 

האם כבר גיבשתם את תוכנית הלימודים במגמה?

"אנחנו רוצים להוביל לכך שהמגמה תהיה ברמה אקדמית גבוהה, ואפשר כבר לומר שבתוכנית ישולבו הרצאות אורח של מרצים מווינגייט ויהיו ביקורים בווינגייט עם דגש על סיורים במעבדות של המכון. נאפשר לתלמידי המגמה ללמוד שיעורים ששייכים לתחום תרבות הפנאי ולתחום אימון כדורסל לילדים. תהיה גם אפשרות ללמוד קורסי הדרכה של ווינגייט ולקבל תעודת הסמכה מהמכון. כל הפרטים ייסגרו בקרוב".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר