חברי ועד הפעולה בבית החולים אלישע (צילום: אגף הדוברות בהסתדרות)
חברי ועד הפעולה בבית החולים אלישע (צילום: אגף הדוברות בהסתדרות)

עובדי בית החולים אלישע התאגדו בהסתדרות

מאות מעובדי בית החולים אלישע בחיפה הצטרפו להסתדרות על רקע רצונם להסדיר את תנאי העסקתם בהסכם קיבוצי ראשון. לטענת ההסתדרות, הנהלת בית החולים הודיעה כי היא מוכנה לקיים פגישת התנעה למשא ומתן עם נציגות העובדים ועם ההסתדרות

פורסם בתאריך: 9.3.20 11:58

כ-300 מעובדי בית החולים הפרטי אלישע בחיפה התאגדו בהסתדרות לאחר שיותר ממחצית מהעובדים חתמו על טופסי הצטרפות. בכך הפכה ההסתדרות לארגון העובדים היציג במוסד.

מההסתדרות נמסר כי מאות העובדים שמגיעים מסקטורים שונים – אחים ואחיות, מזכירות, עובדי פרא רפואה וכוח עזר – התאגדו על רקע רצונם להסדיר את תנאי העסקתם בהסכם קיבוצי ראשון. עוד נמסר כי הנהלת בית החולים הודיעה שהיא מוכנה לקיים פגישת התנעה למשא ומתן עם נציגות העובדים ועם ההסתדרות, וכי ההתאגדות מלווה על ידי האגף להתאגדות עובדים בשיתוף עם ההסתדרות במרחב חיפה.

 

 

יו"ר ההסתדרות במרחב חיפה משה מזרחי: "אני מברך את עובדי בית החולים אלישע על הצטרפותם לבית של העובדים בישראל. אני בטוח כי עם הגב החזק של ההסתדרות בחיפה נשיג ביחד הסכם מצוין לעובדי בית החולים".

יו"ר ועד הפעולה ראמי חלאילה: "אנו מודים לעובדי בית החולים על האמון ובטוחים כי בשיתוף פעולה ובכבוד הדדי ננהל ביחד עם ההנהלה משא ומתן ענייני לטובת העובדים ובית החולים כאחד".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר