רועי קהת. עוד משחק חלש שלו (צילום: צלמוס)
רועי קהת. עוד משחק חלש שלו (צילום: צלמוס)

מכבי חיפה חזרה להפסיד, 1:0 להפועל באר שבע

שחקניו של גיא לוזון הציגו שוב משחק חלש מאוד והפסידו לאלופה שבדרך, הפעם בהפרש של שער אחד "בלבד", אחרי שטוני וואקמה כבש כבר בדקה השישית. ביציעים מחכים שהעונה המסויטת תסתיים

פורסם בתאריך: 25.4.17 22:54

קצת יותר מחודש לאחר ההתבזות באיצטדיון טוטו טרנר שוב הציגה מכבי חיפה משחק חלש נגד הפועל באר שבע והפסידה הפעם "רק" 1:0. 19,723 צופים, כ-3,000 מהם מבאר שבע, הטריחו את עצמם לאיצטדיון העירוני כדי לראות את מכבי חוזרת להפסיד, ובמאזנה שש נקודות בלבד מ-18 אפשריות בפלייאוף העליון.

כבר בדקה השישית עלתה באר שבע ליתרון. מאור בוזגלו הרים כדור קרן מדויק, מיגל ויטור נגח למשקוף, ועל הריבאונד השתלט אנתוני וואקמה הלא מכוסה שבנגיחת המשך מצא את הרשת. הבליץ של שחקניו של ברק בכר נמשך, ושש דקות אחר כך קיבל וואקמה כדור באגף שמאל של התקפת באר שבע, חתך פנימה ובעט כדור חזק מ-17 מטר לידיו של עומרי גלזר.

ב-20 הדקות האחרונות של המחצית הראשונה נרגעה באר שבע, אבל מכבי המשיכה לשחק בצורה מבוהלת, ובעיקר הסתגרה והעיפה כדורים ללא כתובת. בדקה ה-30, באחת מהפעמים היחידות שבהם עברו שחקניו של גיא לוזון את קו מחצית המגרש, התרומם דקל קינן לכדור חופשי של גילי ורמוט והכניע בנגיחה את גיא חיימוב, אבל השופט איתן שמואלביץ' פסל את השער בטענת נבדל מוצדקת. שריקת הסיום של 45 הדקות הראשונות שלחה את הקבוצות לחדרי ההלבשה לקול שריקות בוז צורמות של הקהל הירוק ביציעים.

בפתיחת המחצית השנייה החליף סאן מנחם את הולמאר איולפסון החלש שנפצע, וגארי קגלמאכר עבר מעמדת המגן הימני לעמדת הבלם. בדקה ה-53 בעט ורמוט כדור חזק מ-25 מטר, אבל חיימוב בעט לקרן. לוזון, שלא אהב את היכולת של חניכיו, הוציא מהמגרש את איסמעיל ריאן והכניס במקומו את עומר דמארי כדי לנסות ולהשיג שוויון. המשחק התאזן, אבל שתי הקבוצות הפגינו משחק אנמי ונטול הזדמנויות. בדקה ה-78 נכנס אניס אלושי במקום איתן וולבלום, אך גם הוא לא הצליח להעיר את המשחק הרדום.

אחרי 90 דקות רשמה מכבי את הפסדה השביעי העונה בבית וה-12 בסך הכל, והאוהדים רק מחכים שהעונה המסויטת הזאת כבר תסתיים.

לוזון: "באר שבע שיחקו מצוין, וזה בגללינו, רק זה בגללינו. היינו טובים ומאורגנים ולחצנו את באר שבע שלא בעטה לעבר השער שלנו. היו היום הרבה דברים טובים. אני רוצה שמכבי תהיה טובה, והיא תהיה הרבה יותר טובה. אחרי המשחק הקודם מול באר שבע רציתי שלא נתבטל שוב, ואני שמח שנראינו טוב. אם נדורג במקום שמוביל לאירופה זה סימן שמגיע לנו. כרגע אני חושב על המשחק הבא ולא על הכרטיס לאירופה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר