מהראן לאלה. הפועל תל אביב כבר בתמונה (צילום: צלמוס)
מהראן לאלה. הפועל תל אביב כבר בתמונה (צילום: צלמוס)

לאלה חש שקלינגר מתנכל לו ועשוי לעזוב בתום העונה

לטענת מקורביו של מהראן לאלה, הסיבה לכך היא שלפני מינויו של ניר קלינגר למנג’ר פנה אחד ממקורביו של החלוץ לבעלים יואב כץ והמליץ לו לא למנות אותו לתפקיד

פורסם בתאריך: 27.4.17 09:14

על אף שניר קלינגר לא עמד על הקווים בשבת במשחק של הפועל מול מ.ס אשדוד (1:1) בשל מות אמו, בינו לבין מהראן לאלה שוררת מתיחות קשה, שעשויה להביא לכך שהחלוץ הטוב בקבוצה בשנים האחרונות יעזוב. בסביבתו של השחקן אומרים כי הוא חש שהמאמן מתנכל לו, וזאת משום שלפני מינויו של קלינגר למנג’ר פנה אחד ממקורביו של לאלה לבעלים יואב כץ והמליץ לו לא למנות אותו לתפקיד.

מאז מינויו של קלינגר למנג’ר שותף לאלה ב־17 משחקים והשלים 90 דקות רק בשלושה מהם. בשמונה משחקים הוא הוחלף, ובשישה נכנס כמחליף. לאלה מחזיק בחוזה לעונה הבאה, שבו נקבע כי אם אחד מהצדדים יבקש להשתחרר ממנו הוא יידרש לשלם קנס בסך של 100,000 יורו.

גורמים בהפועל תל אביב כבר פנו ללאלה ואמרו לי שאם קבוצתם תישאר בליגת העל הם מעוניינים להחזירו לקדנציה שנייה בקבוצה.

השוער ההולנדי פיט פלטהאוזן, שחזר בשבת אל בין הקורות, הדהים את ראשי הפועל כשדרש חוזה לעונה הבאה בשכר של 250,000 יורו – כמעט פי שניים מחוזהו בעונה הנוכחית שנאמד ב־130,000 דולר. קלינגר כלל לא מעוניין בפלטהאוזן לעונה הבאה, אבל כץ מרוצה ממנו ורוצה לראות אותו ממשיך בקבוצה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר