עדן בן בסט ומהראן לאלה. ניפגש בעונה הבאה (צילום: צלמוס)
עדן בן בסט ומהראן לאלה. ניפגש בעונה הבאה (צילום: צלמוס)

בדרך אל הים: הפועל חיפה הבטיחה את הישארותה

לאחר שהמאמן ניר קלינגר הורחק בירידה אל ההפסקה כבשו מקסים פלקושצ'נקו (52) ואלי בבייב (עצמי, 59) וקבעו: האדומים ישחקו בליגת העל גם בעונה הבאה

פורסם בתאריך: 27.4.17 21:26

הפועל חיפה ניצחה הערב (חמישי) בחוץ את הפועל רעננה בתוצאה 0:2, ושני מחזורים לסיום הפלייאוף התחתון הבטיחו האדומים באופן רשמי את מקומם בליגת העל גם בעונה הבאה.

450 צופים בלבד הטריחו עצמם לאיצטדיון בנתניה וראו בדקה ה-13 כדור קרן של רועי שוקרני שהגיע לשמעון אבוחצירה אשר נותר לא מכוסה במרחק של חמישה מטרים משערו של פיט פלטהאוזן, אבל חלוץ רעננה בעט מהאוויר החוצה. ההזדמנות הראשונה של הפועל הגיעה בדקה ה-20. משחק מסירות שהחל בדור פרץ וממנו לעדן בן בסט, נמשך בכדור מדויק של מקסים פלקושצ'נקו לחנן ממן, והסתיים בבעיטה מ-22 מטר של הקשר מעל השער של רון למל. בדקה ה-40 היתה הפועל קרובה לשער יתרון. לירן סרדל קיבל כדור מצוין ברחבה, בעט על גופו של למל, השתלט שוב על הכדור, ומתוך הערבוביה מצא שמואל שיימן את הרשת, אבל השופט אסעד ג'בארין פסל את השער בטענה שההשתלטות של סרדל על הריבאונד היתה באמצעות היד. שתי דקות אחר כך בעט פלקושצ'נקו כדור חד שחלף סנטימטרים מהקורה של רעננה, ו-0:0 במחצית.

עם הירידה למחצית הרחיק השופט את מאמן הפועל ניר קלינגר שמחה על פסילת השער של שיימן, ואת המחצית השנייה ניהל עוזרו מאיר בן מרגי. בדקה ה-52 העלה פלקושצ'נקו את הפועל ל-0:1 לאחר שהשתלט על כדור מחוץ לרחבה, בעט כדור שטוח ומדויק אל הפינה השמאלית של השער. שבע דקות אחר כך העביר מהראן לאלה כדור רוחב, ואלי בבייב דחק מקרוב לשערו הוא – 0:2 לאדומים.

שריקת הסיום קבעה: הפועל חיפה סיימה עוד עונה.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר