גיא לוזון. גם פפ גווארדיולה לא היה עוזר פה (צילום: צלמוס)
גיא לוזון. גם פפ גווארדיולה לא היה עוזר פה (צילום: צלמוס)

שייגמר כבר: מכבי חיפה הפסידה 2:0 לבית"ר ירושלים

עוד משחק אומלל של מכבי חיפה, הפעם באיצטדיון טדי, וגיא לוזון סופר כבר הפסד חמישי משבעה משחקים בפלייאוף העליון. ביזיון, ביזיון, ביזיון

פורסם בתאריך: 29.4.17 22:06

מכבי חיפה ממשיכה להמאיס את עצמה על אוהדיה לאחר שהפסידה הערב (מוצ"ש) בחוץ לבית"ר ירושלים בתוצאה 2:0 במסגרת המחזור השביעי של הפלייאוף העליון. כעת, שלושה מחזורים לסיום העונה, עומד הפער בינה לבין מכבי פתח תקוה המדורגת במקום הרביעי על שבע נקודות, ואת אירופה, אם לא יקרה משהו בלתי צפוי, יראו הירוקים בעונה הבאה רק בטלוויזיה.

כבר בדקה ה-12 העלה עידן ורד את בית"ר ל-0:1 כאשר ניצל הגנה מזעזעת של מכבי שלא הצליחה – וגם לא כל כך ניסתה – להרחיק את הכדור מסף הרחבה, והכניע את עומרי גלזר בבעיטה שטוחה מ-18 מטר. בדקה ה-30 בעט אריק סאבו מ-23 מטר, אבל הכדור חלף סנטימטרים מהקורה הימנית של גלזר. ההזדמנות הראשונה של מכבי הגיעה בדקה ה-32 כשסאבו הכשיל את גארי קגלמאכר 18 מטר אלכסונית מהשער של בוריס קליימן, אבל את הבעיטה החופשית שלח סאן מנחם אל הרשת החיצונית. בדקה ה-42 הציל גלזר את מכבי מספיגה שנייה כאשר הדף בעיטה של מרסל הייסטר שעשה סלאלום בין שחקני ההגנה באין מפריע – 0:1 לירושלמים במחצית.

שתי דקות בתוך המחצית השנייה חדר ורד לתוך הרחבה של מכבי ומצא את דן איינבינדר שדחק מקרוב פנימה את השני של בית"ר. מהשלב הזה התמקדו שחקניו של גיא לוזון, שנראה כי כבר הרים ידיים, בהעשרת הסטטיסטיקה של צבירת כרטיסים צהובים במקום בניסיונות להבקיע שערים, ובסיום 0:2 לצהובים-שחורים מהבירה.

המאזן של מכבי בשבעה משחקים בפלייאוף העליון: שני ניצחונות, חמישה הפסדים, 4 שערי זכות, 13 שערי חובה ו-28.5 אחוזי הצלחה. שתסתיים כבר העונה הזאת.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר