גן ילדים (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)
גן ילדים (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)

במקום חופשת ל"ג בעומר: גני הילדים בחיפה יפעלו מחר

ברגע האחרון הצטרפה עיריית חיפה לרשויות מקומיות רבות והודיעה כי גני הילדים בעיר יפעלו מחר - ל"ג בעומר - כסדרם. בהודעתה של העירייה נכתב כי ראש העיר עינת קליש רותם הנחתה לפתוח את גני הילדים וכי היא מודה לכלל העובדים שהתגייסו על מנת לאפשר את פתיחתם

פורסם בתאריך: 11.5.20 12:54

עיריית חיפה הצטרפה היום (שני) לרשויות מקומיות רבות שכבר הודיעו על הפעלת גני הילדים מחר – ל"ג בעומר. בהודעתה של העירייה נכתב כי ראש העיר עינת קליש רותם הנחתה לפתוח את גני הילדים מחר וכי היא מודה לכלל העובדים שהתגייסו על מנת לאפשר את פתיחתם.

ראש העיר הראשון שהודיע על ביטול חופשת ל"ג בעומר כבר בשבוע שעבר היה רן קוניק מגבעתיים. בעקבותיו הודיעו בשבוע שעבר עיריות נוספים על ביטול החופשה, ובהן קרית מוצקין, ירושלים, הרצליה, רעננה, ראש העין, צפת, יבנה ומודיעין.

 

 

בהנהגת ההורים היישובית הופתעו לשמוע על המהלך מהתקשורת. סגן יו"ר ועד ההורים היישובי יובל רפפורט-רום אמר ל"כלבו – חיפה והקריות" כי העובדה שחיפה הצטרפה לשאר הרשויות מקומיות, גם אם ברגע האחרון, היא מבורכת. במקביל הביע רפפורט-רום תקווה שהתקשורת בין הנהגת ההורים לעירייה תהיה פתוחה, והוסיף כי השאיפה היא שהנהגת ההורים תקבל מידע מהעירייה מראש בכל הנוגע למהלכים שמתבצעים במערכת החינוך ולא תלמד על כך מהתקשורת.

בשבוע שעבר קראה מזכ"לית הסתדרות המורים יפה בן דויד לגננות שמוכנות לכך להתנדב ללמד בחופשת ל"ג בעומר – קריאה שגררה אחריה ביקורת קשה מצד הגננות שטענו שבן דויד מפקירה אותם. במקביל פנה סגן הממונה על השכר במשרד אוצר משה בכר לבן דויד והציע לקיים לימודים בל"ג בעומר, כשהאוצר ייקח בחשבון את היום הזה כיום עבודה בעת שהוא יקיים שיח בנושא החזרת ימי הוראה. פנייתו של בכר הביאה את בן דויד לביטול את קריאתה לגננות להתנדב.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר