ענבל אלנקווה (צילום: חגית הורנשטיין)
ענבל אלנקווה (צילום: חגית הורנשטיין)

זה מה שמתכננת ענבל אלנקווה לעשות מסניף קפה קפה בחוף

ענבל אלנקווה ושותף סמוי רכשו את הזיכיון להפעלת הסניף של רשת קפה קפה בטיילת דדו ומתכננים להקים במקום מתחם שיכלול קיוסק, מסעדה, בר חיצוני, ירידה לקו המים ממרפסת מקורה, בוטיק של בגדים ואקססוריז לחוף וטיפולי ספא ומסז'ים מתחת לגזיבו על החול. אלנקווה: "זה החלום שלי"

פורסם בתאריך: 16.6.20 13:55

עכשיו כבר אפשר לגלות – ענבל אלנקווה רכשה את הזיכיון של סניף רשת קפה קפה בטיילת דדו, וכעת היא מתכננת להקים במקום מתחם שיכלול קיוסק, מסעדה, בר חיצוני, ירידה לקו המים ממרפסת מקורה, בוטיק של בגדים ואקססוריז לחוף וטיפולי ספא ומסז'ים מתחת לגזיבו על החול.

"קניתי חוף", אומרת אלנקווה, "בעצם זה ריזורט מעוצב בקטע של בוהו שיק, שהכל בו יהיה בנוי מחומרים טבעיים כמו חבלים, קרושה, קש ובמבוק. זו הולכת להיות מסעדה ירוקה עם תפריט מותאם לים, ממש כמו במיקונוס. יהיו מוזיקה כיפית ואווירה אחרת שאין כמוה גם בתל אביב. אולי יש משהו דומה בהילטון ביי, אבל פה זה יהיה יותר תפאורתי, יותר וואו, כי זו הפנינה של החוף בחיפה. אם אני אומרת שזה הולך להיות המקום הכי שווה בחיפה, תאמיני לי שזה הולך להיות חלום. מקום מושקע בטירוף, עם ויז'ן פסטורלי ומגניב".

והמקום עדיין ייקרא קפה קפה?

"יש יתרונות ברשת, ואחד מהם הוא שרשת מגיעה עם קהל יעד ספציפי שכבר מכיר ואוהב את התפריט. זה מייצר עוגן ברמת התפוסה, וצריך לזכור שזה מקום ענק עם פוטנציאל ל-500 מקומות ישיבה. הנהלת הרשת היא גמישה מאוד, ויש לי שם חברים שרוצים מאוד שהמקום יצליח. אז כן, זה יהיה קפה קפה אבל ריזורט".

ובערב המקום ישנה פניו?

"מהשקיעה יהיה למקום וייב אחר. לא מסיבות, אבל וייב כייפי. להביט מפה על השקיעה זה חלום. אנחנו שוברים את המקום לגמרי ולא משאירים זכר למה שהיה כאן. גם כל העובדים יהיו חדשים – מגניבים וצעירים. אני מתכוונת לעשות שם פרויקט חברתי מהמם, אבל בשלב זה לא אחשוף אותו".

 

 

את הבעלים היחיד?

"יש לי שותף ב-50 אחוז, אבל הוא לא מהתחום אלא משקיע, כי אנחנו משקיעים שם המון כסף".

יש דיבור בעיר על כך שפארי עמר, שהיה הזכיין הקודם, וטומי אלקובי הם השותפים.

"הם לא. עמר מנהל את נושא השיפוץ ואחראי על האישורים מול הרשויות. לגבי אלקובי, אנחנו מנהלים משא ומתן לגבי דאנס בר שאנחנו רוצים לפתוח כאן בשלב מאוחר יותר, לקראת החורף".

החברים מפרגנים?

"לגמרי. זה החלום שלי. הרי מה אני הכי אוהבת בעולם? אני אוהבת לארח ולפנק, אוהבת את המינגלינג, אוהבת אנשים וחיים".

וים.

"זה סם החיים וזה חלום שמלווה אותי המון שנים".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. Chery

    קפה קפה בחוף דדו היה מקום זוועתי. שירות נוראי. היינו פעמיים ומסתבר שהרבה חשבו כמונו. מאחלים הצלחה ותזכרו- שרות. שרות אך לא רק.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אם ענבל שם, בטוח שיהיה מדהים!!
    בהצלחה מלכה שלנו

  3. עדנה, כרמל

    בחיפה זה לא ילך. כאן זה לא תל אביב. אין כאן "צעירים ומגניבים" כמו שהיזמית הזו חולמת…רק קשישים חמוצי פנים, והרבה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר