אמבולנס של מד"א במרכז הסיעודי מרגוע
אמבולנס של מד"א במרכז הסיעודי מרגוע

חשש להתפרצות במרכז הסיעודי מרגוע בקרית אליעזר

20 מטופלים במרכז הסיעוד מרגוע בקרית אליעזר בחיפה אובחנו כנשאים של נגיף הקורונה בבדיקה הראשונה. שלושה מהם הועברו לבתי חולים בעיר לאחר שפיתחו תסמיני חום. מחר ייערכו הבדיקות השניות על מנת לקבוע כמה חולי קורונה נמצאים בין 20 המטופלים שנמצאו חיוביים בבדיקה הראשונה

פורסם בתאריך: 22.8.20 20:23

20 קשישים אשר מטופלים במרכז הסיעוד מרגוע (לשעבר כיפת הזהב) בקרית אליעזר בחיפה אובחנו כנשאים של נגיף הקורונה בבדיקה הראשונה שנערכה להם. התוצאות התקבלו לאחר בדיקות שגרתיות שנערכו ביומיים האחרונים לכל המטופלים והעובדים במרכז, ואתמול (שישי) הועברו לבתי חולים בעיר שלושה מטופלים שפיתחו תסמיני חום.

במרכז מרגוע ממתינים כעת לתוצאות הבדיקות השניות שייערכו מחר על מנת לקבוע כמה חולי קורונה נמצאים בין 20 המטופלים שנמצאו חיוביים בבדיקה הראשונה, ובינתיים הם הועברו לבידוד בתוך המרכז, וממרגוע נמסר כי מצבם מוגדר טוב והם לא פיתחו תסמינים למחלה.

המרכז עדכן את כל משפחותיהם של המטופלים בהתפתחות ומנהל עמם קשר רציף. המרכז עדכן גם את משרד הבריאות והוא פועל בהתאם להנחיותיו.

 

 

מעמותת הגריאטריה בישראל שמרכז מרגוע נמנה עמה נמסר ל"כלבו – חיפה והקריות: "במרכזים הסיעודיים נלחמים לילות כימים בהתפשטות נגיף הקורונה. לשם כך נערכות בדיקות לכל העובדים והדיירים באופן קבוע וננקטת מדיניות של שקיפות מלאה מול הגורמים הרגולטוריים ומול המשפחות. משהגיעו תוצאות הבדיקות הועברו הדיירים לבידוד לאלתר על פי הנהלים וההוראות של משרד הבריאות כדי לא לסכן עובדים ומטופלים אחרים. יש לציין כי הדיירים הנמצאים בבידוד ללא חום, ואנו עוקבים מקרוב על הופעה של תסמינים נוספים. כולנו תקווה כי ביחד נצליח לסייע לדיירים, לבני משפחותיהם ולעובדים, ולהקל עליהם להתמודד עם השלכותיה של המגיפה על חיינו".

 

המרכז הסיעודי מרגוע (צילום: בועז כהן)

המרכז הסיעודי מרגוע (צילום: בועז כהן)

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לפני מספר שבועות התלוננו שייש מלא עובדים משכם שם ששכרו עבורם דירה בקרית אליעזר עושים רעש . במשרד הבריאות אמרו שאין להם קורונה. האם מסתירים משהוא?

  2. שמשון

    היו צריכים לסגור את המוסד הזה לפני שנים,מאותו זמן שהיתה שם אלימות של הצוות הרפואי במטופלים.העיקר שלבני המשפחה לא נתנו להיכנס לראות את הקרובים שלהם,בזמן שלצוות נתנו לצאת ולהיכנס מבלי לבדוק אותם.

  3. לא חשוב

    קרובת משפחה שעובדת שם נכנסה לבידוד ואני יכול להגיד בפה מלא שהמצב האמיתי שם הוא זה שכבר לפני יותר משבוע וחצי היו שם מספר עובדי צוות שחלו בקורונה! דיברתי בעצמי בשבת האחרונה עם משרד הבריאות ואמרתי כבר אז שישנה שם בעייה. ביום רביעי האחרון עשו שם בדיקות לצוות ומצאו עוד כמה חולים… מלא אנשים שם חלו בקורונה ומשמ אבל ממש לא רק המטופלים.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר