מנות במיסטר קורן (צילום מתוך דף הפייסבוק של מיסטר קורן)
מנות במיסטר קורן (צילום מתוך דף הפייסבוק של מיסטר קורן)

התירס המלזי הגיע לגרנד קניון

בסניף של מיסטר קורן שנפתח השבוע בגרנד קניון תמצאו תירס בשלל וריאציות. הזכיין ג'ורג' נג'ר: "זהו תירס מיוחד בגודל שונה שנבחר בקפידה על מנת להבטיח איכות ואשר נארז בקפדנות כדי לשמור על הטריות. התירס המלזי ידוע בטעמו המתוק, הוא מלא בוויטמינים ובמינרלים ומתפצפץ בפה"

פורסם בתאריך: 7.9.20 10:07

מי לא שמע על הילד אופיר שיוצא לרחוב, מתופף ושר "בים בם בם תירס חם" ואחריו צועדים בשיירה חמישה ילדים, כולם שרים ומנגנים? בסופו של דבר, כשהם מגיעים לביתו של אופיר, הם מגלים שלא יוכלו ליהנות מאכילת תירס חם והאכזבה רבה. הסיפור מסתיים בהפי אנד כמובן, כשאחת מהילדות נזכרת שבבית של סבה יש המון תירס לכולם.

בסניף של מיסטר קורן שנפתח השבוע בגרנד קניון (קומה ראשונה, מול מנגו), תמצאו תירס – אבל לא קלחים אלא גרעינים שמנמנים והרבה יותר גדולים ממה שאנחנו מכירים. "התירס הזה מיובא ממלזיה", מספר הזכיין ג'ורג' נג'ר, "זהו תירס מיוחד בגודל שונה שנבחר בקפידה על מנת להבטיח איכות ואשר נארז בקפדנות כדי לשמור על הטריות. התירס המלזי ידוע בטעמו המתוק, הוא מלא בוויטמינים ובמינרלים ומתפצפץ בפה".

 

הדוכן של מיסטר קורן (צילום: חגית הורנשטיין)

הדוכן של מיסטר קורן (צילום: חגית הורנשטיין)

 

 

נג'ר הוא החשב של מרכז המזון בירכא ובנצרת עלית, וזה לא הקשר היחיד שלו לאוכל. את כל ילדותו הוא העביר ביחד עם אחיו במסעדה של אביו – אבו יוסף בפורד.

רשת מיסטר קורן נוסדה בשנת 2014, והסניף בגרנד קניון הוא ה-20 במספר. בתפריט תמצאו מנות שכיף לנשנש – תירס מאודה מתקתק עם רטבים כמו שזיפים, שום, צ'ילי מתוק, פרמזן, מיונז וצ'ילי חריף, שמגיע בכוסות בשלושה גדלים (27, 21 ו-15 שקל); תירס ספיישל עם תוספות לבחירה כמו זיתים, ירקות טריים, גבינות, רוטב שמנת או חמאה (29 ו-24 שקל); תפוח אדמה ענק אפוי בתנור עם תוספות (29 שקל); תפוח אדמה טוניסאי עם טונה, ביצה קשה, אריסה ולימון כבוש (29 שקל); בטטה אפויה עם גבינת שמנת (30 שקל); אצבעות שניצל תירס עם מגוון של תוספות ורטבים (17 שקל); וגם מק & צ'יז – פסטה מסולסלת מוקרמת עם גבינות ורוטב שמנת (29 ו-24 שקל).

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. Joe

    גרתי 20 שנה בסינגפור מטר ממלאזיה ועסקתי בין השאר ביבוא ויצוא של תוצרת חקלאית. מעולם לא שמעתי על ״תירס מלאזי״ אין חיה כזאת, זאת המצאה שיוקית נטו.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר