המבורגרים של אודי'ס
המבורגרים של אודי'ס

"למדנו ביחד לעשן בשר ברמה הכי גבוהה שיש"

את מטבח הרפאים של אודי'ס בורגר פתחו עדי ורועי - שני חבר'ה צעירים שמכירים מילדות - בגלל הקורונה, וממנו הם שולחים בכל סוף שבוע את ההמבורגרים המעושנים שלהם לכל רחבי חיפה

פורסם בתאריך: 16.12.20 18:36

עדי ורועי (שמותיהם המלאים שמורים במערכת) הכירו כשהיו ילדים, החברות התהדקה כששניהם שירתו באותה יחידה בצבא, והיום, כשהם בני 21, הם הפכו לשותפים באודי'ס בורגר – עסק של המבורגרים מעושנים.

"רועי מגיע מתחום הבישול, ואני מגיע מתחום הניהול", מספר עדי, "פשוט רצינו לפתוח יחד עסק. זה כל הסיפור".

זה כל הסיפור?

"רועי הוא בוגר בית הספר לבישול דנון, ואני התעסקתי במסיבות ומבין במשלוחים, וזה אחלה שילוב. למדנו ביחד לעשן בשר ברמה הכי גבוהה שיש. זה בשר שנקנה טרי בכל בוקר, והוא נעשה לפי מתכון סודי ששומר על עסיסיותו גם לאחר המעשנה. חומרי הגלם הם מהאיכות הגבוהה ביותר, ואנחנו לא מתפשרים בבחירה בהם. החלטנו על קונספט של המבורגרים רק במשלוחים כדי לא לפגוש את הלקוח פנים מול פנים בגלל הקורונה, ולשם כך פתחנו מטבח רפאים. המטבח עומד בסטנדרט מוקפד ונקי שלא היה מבייש אף מטבח של השפים הגדולים בארץ".

וכשתסתיים הקורונה?

"כנראה שנפתח מקום, אבל אין לנו מושג עדיין מה יהיה הקונספט, אז בינתיים נשאיר את העניין דיסקרטי".

מי זה אודי?

"אבא שלי".

 

 

התפריט כולל המבורגר בקר מעושן (52 שקל), צ'יזבורגר בקר מעושן (56 שקל) וגם המבורגר וצ'יזבורגר ללא עישון (56/52 שקל). כל ההמבורגרים מוגשים עם חסה, עגבנייה, חמוצים ביתיים, בצל סגול ורטבים, וניתן להוסיף גבינת צ'דר אמריקאית, גבינה כחולה, גאודה הולנדית, ביצת עין, בצל שלוש שעות (בצל שנצלה ומתקרמל על הפלנצ'ה במשך שלוש שעות) וטבעת בצל, כאשר המחיר של כל תוספת נע בין שניים לתשעה שקלים. התוספות המוצעות הן צ'יפס (14 שקל), צ'יפס קייג'ון (16 שקל) וטבעות בצל (17 שקל).

המומלצים הם אודי הגבר – בקר מעושן, צ'דר אמריקאית, בצל שלוש שעות, טבעת בצל ואיולי צ'יפוטלה (67 שקל); ארגנטינה זה פה – בקר מעושן, ביצת עין, גאודה ואיולי צ'ימיצ'ורי (65 שקל); ובושה לא לאכול אותי – בקר מעושן, ריבה, גבינת בושה ובצל שלוש שעות (71 שקל).

הזמנות בימים חמישי-שבת בלבד בטלפון 055-5614090, שנפתח לשיחות רק ביום רביעי בערב. שעות הפעילות בחמישי ובשבת מהצהריים ועד הערב ובשישי עד 16:00.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר