אלירן עטר. ספג קללות ושריקות בוז מהאוהדים הספורים שהגיעו לסכנין (צילום: צלמוס)
אלירן עטר. ספג קללות ושריקות בוז מהאוהדים הספורים שהגיעו לסכנין (צילום: צלמוס)

הפסד רביעי העונה של מכבי חיפה לבני סכנין

מכבי ספגה הפסד נוסף, הפעם 1:0 בחוץ לבני סכנין משער של פיראס מוגרבי (26) שפתח את העונה בכפר גלים. לראשונה מאז שנת 1989 תסיים מכבי מתחת למקום החמישי. 90 דקות נשארו לסוף הסיוט

פורסם בתאריך: 13.5.17 19:49

מכבי חיפה רשמה הערב (שבת) את הפסדה הרביעי (!) העונה לבני סכנין, הפעם 1:0 בחוץ. הקופים הירוקים איימו לא להופיע למשחק, וכך, את הדרך לסכנין עשו כ-30 אוהדים בלבד שמחו נגד נשיא המועדון יעקב שחר והמטירו קללות שריקות בוז על אלירן עטר בכל פעם שהחלוץ נגע בכדור (ולא היו הרבה כאלה).

בדקה החמישית העביר גילי ורמוט כדור למרכז הרחבה, והחלוץ הנורבגי פיטים אזמי, שפתח בהרכב בפעם החמישית בלבד שמאז שהגיע למכבי, בעט גבוה מעל השער. בדקה ה-17 קיבל אזמי כדור ברחבת החמש, אך השוער השני של סכנין אסף רז גלש לעברו, והכדור התגלגל החוצה. בדקה ה-26 ניצל פיראס מוגרבי, שהתחיל את השנה במכבי ועבר לסכנין בינואר, טעות משולבת של נטע לביא, עומרי גלזר והולמאר איולופסון, וכבש מקרוב את שערו השני העונה – שניהם מול קבוצתו לשעבר. שחקני מכבי נראו אומללים, ועד לירידה להפסקה לא הגיעו ולו להזדמנות אחת. 0:1 לסכנין במחצית.

במחצית השנייה נראתה מכבי קצת יותר טוב, בהדגשה על המילה קצת. בדקה ה-48 בעט איתן וולבלום מ-25 מטר, אבל רז עצר. כעבור תשע דקות הרים איאד אבו עביד כדור לרחבה, רועי קהת נגח חזק משבעה מטרים, אבל רז הדף ומנע ממכבי שער שוויון. עד לסוף המשחק לא הגיעו שתי הקבוצות להזדמנויות, ושריקת הסיום של השופט אביעד שילוח סימלה משחק רביעי של מכבי ללא שער זכות והפסד שביעי בתשעה משחקים בפלייאוף העליון. כנראה שבאמת אין גבול לבושה.

תוצאת המשחק קבעה: מכבי תסיים את העונה במקום השישי – המקום הכי נמוך שלה מאז שנת 1989, אז סיימה הקבוצה במקום התשיעי.

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר