מאפי הבשר של דנה שפירא
מאפי הבשר של דנה שפירא

גם דנה שפירא עברה לעבוד מהבית, ושינתה כיוון

הסגר השלישי גרם לדנה שפירא לעבור לעבוד מהבית, ולשם שינוי להתעסק עם בשרים. כעת היא מציעה מאפים במילוי של קציצות, אסאדו מפורק, טלה וכבש, וגם וריאציה של מנסף עם עוף. "בכל יום יש מאפה אחר", היא אומרת, "תלוי במצב הרוח שלי"

פורסם בתאריך: 13.1.21 10:34

זהו, סגר מספר 3 גרם לדנה שפירא להרים ידיים. לא, היא לא סוגרת את כנאפה שפירא במרכז הכרמל, אבל הפעם החליטה לעבוד קצת מהבית ולהתעסק עם בשרים – דבר שהיא לא יכולה לעשות במסעדה החלבית שלה.

"וואלאק די, נשבר לי", היא אומרת, "פתחתי את המקום בפברואר 2020, וישר נכנסנו לסגר הראשון. המקום היה סגור ונפתח שוב רק בסוף מאי, כשפתחו את כל המסעדות בהגבלות של התו הסגול. הרמתי, פרחתי, חייכתי, ובום – בספטמבר הגיע הסגר השני".

בין הסגרים השני והשלישי עבדת במשלוחים ובטייק אוויי.

"נכון, וזה לא היה קל בכלל. הפעם החלטתי לעבוד מהבית עד יעבור זעם".

ושוב את ממציאה עצמך מחדש. מה את מכינה לנו?

"מאפים ממולאים בקציצות, באסאדו מפורק, בטלה ובכבש, או וריאציה של מנסף עם עוף. אני מכינה הכל בעצמי – הבצק מתערובת של חיטה לבנה ומלאה יוצא גדול. מדובר במאפה בקוטר של 15 ס"מ ולצדו סלט לימוני, טחינה משובחת וחריף של אמיצים. כל הטוב הזה מגיע חם ומהביל עד הבית. בכל יום יש מאפה אחר, תלוי במצב הרוח שלי. חשוב לי להדגיש שהכל כשר, כולל ניפוי הקמחים, הכלים והתנור".

מחיר המארז שכולל מאפה ותוספות, הוא 80 שקל. הזמנות מתקבלות יום מראש בטלפון 054-5917189, והמשלוחים מתבצעים בעלות סמלית או באיסוף עצמי מהכרמל.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר