פרופ' עמוס גילהר וד"ר אביעד קרן עם המכשיר המיועד לאבחון לפני ואחרי ביצוע הטיפול
פרופ' עמוס גילהר וד"ר אביעד קרן עם המכשיר המיועד לאבחון לפני ואחרי ביצוע הטיפול

סובלים מהתקרחות? ברמב"ם מציעים טיפול באמצעות הזרקת טסיות דם

ברמב"ם החלו בטיפול חדש להתקרחות באמצעות שימוש בחומרים שמופקים מטסיות דם שנשאבות מהמטופל, ללא התערבות כירורגית

פורסם בתאריך: 16.5.17 12:30

לקריה הרפואית רמב"ם נכנסה לאחרונה שיטת טיפול חדשה לבעיית ההתקרחות, אשר מבוססת על חומרים המופקים מטסיות דם הנשאבות מדמו של המטופל. הטיפול, שתופס תאוצה בשנים האחרונות בכל העולם, נחשב לבטוח ובעל תוצאות טובות. בראש המרפאה המבצעת את הטיפולים עומד פרופ' עמוס גילהר שעוסק בתחום חקר העור, השיער ועור הזקנה זה עשרות שנים, וד"ר אביעד קרן, חוקר בטכניון וברמב"ם.

השיטה החדשה – PRP (פלסטמה עשירה בטסיות) – מבוססת על טיפולים שניתנים כבר שנים רבות בתחומים של רפואת שיניים ובעיות אורתופדיות, והם ומנצלים את יתרונות השימוש בסרום הקיים בדם. במסגרת הטיפול נשאבת כמות דם קטנה מהמטופל, ולאחר מכן מבודדים את הסרום העשיר בחלבונים ובגורמי צמיחה. הפלסטמה, שמוזרקת בחזרה אל תאי העור, מעודדת את הגוף להתחיל בתהליך הריפוי של הרקמות שניזוקו.

הטיפול בשיטה זו הוא פשוט ואינו דורש התערבות כירורגית. הפלסטמה הנאספת מדמו של המטופל מוזרקת ישירות אל האזורים הייעודיים בקרקפת תחת אלחוש (הרדמה) ובאמצעות מחטים דקים. משך תהליך ההזרקה קצר והוא נעשה באופן שטחי ואינו גורם לכאבים. להשגת תוצאות מיטביות יש צורך בכמה טיפולים, ורמב"ם נמסר כי הזרקת הפלסטמה תתבצע לאחר אבחון מצב המטופלים ומתן הסבר מפורט על הטיפול ועל תוצאותיו האפשריות.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר