הכפית שננעצה בכף ידו של המטופל (צילומים: דוברות שירותי בריאות כללית)
הכפית שננעצה בכף ידו של המטופל (צילומים: דוברות שירותי בריאות כללית)

כפית נשלפה מכף ידו של אדם בקריית הבריאות זבולון

צוות אבחון דחוף של שירותי בריאות כללית שלף את הכפית מידו של גבר בשנות ה-50 לחייו, שננעצה לאחר שהלם בידו בחוזקה על שולחן בלהט ויכוח

פורסם בתאריך: 16.5.17 07:59

כפית נשלפה מכף ידו של אדם בשנות ה-50 לחייו בקריית הבריאות זבולון של שירותי בריאות כללית. תאופיק דבאח, מנהל הסיעוד במחלקה לאבחון דחוף של בזבולון, הבחין שלמרפאה גבר חיוור שהזיע באי נוחות. דבאח מיהר אליו והשכיב אותו על מיטה, ורק אז התגלתה הבעיה: בכף ידו היתה נעוצה כפית. האיש סיפר שבלהט ויכוח הוא חבט בחוזקה על שולחן שעליו היתה מונחת הכפית, וזו ננעצה בעומק כף ידו.

ד"ר ויקטור פוליאנסקי, מומחה בטראומטולוגיה, והאחות אלונה גילדין נחלצו לעזרתו, ובתום בדיקה התברר כי לא נגרמה לו פגיעה עצבית. לאיש ניתנה זריקת הרדמה מקומית, והכפית נשלפה מבלי לגרום לו נזק ארוך טווח. למטופל ניתן חיסון אנטיטטנוס וטיפול למניעת זיהום, ולא בוצעה תפירה כדי להימנע מזיהום.

תוך זמן לא רב שוחרר האיש לביתו וציין שתודות לשירות ניתן לו טיפול סמוך לביתו ונחסך ממנו הצורך לנסוע לחדר מיון באחד מבתי החולים בחיפה ולהמתין במשך זמן ארוך לטיפול. "טופלתי במהירות באווירה ידידותית ונינוחה על ידי מומחה ולא מתמחה", הוא סיכם את החוויה.

 

הצוות ששלף את הכפית - ד"ר ויקטור פוליאנסקי, חדוה גוטרמן, נלי דולגין ואלונה גולדין

הצוות ששלף את הכפית – ד"ר ויקטור פוליאנסקי, חדוה גוטרמן, נלי דולגין ואלונה גולדין

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר