מארז פורים של שיר נעמני
מארז פורים של שיר נעמני

הפנסיונרית של המשטרה הצבאית מציגה: העוגייה המוווש-למת

לפני שנה וחצי השתחררה שיר נעמני מצה"ל אחרי 24 שנות שירות. מאז היא אופה עוגיות חמאה בכל צורה שרק אפשר לחלום עליה, וגם מציירת וצובעת כל עוגייה בעבודת יד. התוצאה: משלוח המנות הכי מדליק שיש

פורסם בתאריך: 22.2.21 14:29

שיר נעמני אוהבת במיוחד את חג פורים, שבו היא נותנת דרור ליצירתיות שלה ומפיקה מארזים צבעוניים ועליזים ברוח החג. נעמני אופה עוגיות חמאה בכל צורה שרק תחלמו עליה, וגם מציירת וצובעת כל עוגייה בעבודת יד. התוצאה: משלוח המנות הכי מדליק שיש.

"חשוב לי לציין שהציפוי על העוגיות הוא רויאל אייסינג ולא בצק סוכר, כפי שחלק מהאנשים טועה לחשוב", היא מסבירה, "השילוב של עוגיית החמאה עם הציפוי הוא טעים מאוד".

איך התחלת עם זה?

"אני בת 44, פנסיונרית של צה"ל, ולפני שנה וחצי השתחררתי בדרגת רב סרן לאחר שירות של 24 שנים במשטרה הצבאית, שם שימשתי בהרבה מאוד תפקידים. במשך כל חיי אהבתי את המטבח, והילדים שלי תמיד אתגרו אותי. כל יום הולדת היה הפקה מבחינת העוגות שהם הזמינו. כשהשתחררתי לא ממש ידעתי מה אני רוצה לעשות וחיפשתי כל מיני כיוונים. הילדים שלי, שתמיד החמיאו לי על העוגות שלי, דחפו אותי להתחיל למכור, ובחג פסח בשנה שעברה החלטתי לעשות ניסיון. הוצאתי מארזים עם עוגיות מותאמות בעיצובים לפסח, היה לזה ביקוש אדיר, וכל השאר היסטוריה".

איך הגעת לשם מוווש-למת?

"בהתחלה לא היה לעסק שם. היו לי המון רעיונות, ובסופו של דבר בחרתי בו כי זה סלנג שתפס אצל כולם. ואגלה לך סוד – בעלי קורא לי ככה".

 

 

וכשאין חגים מה את מכינה?

"בשגרה אני עושה את כל המתוקים שיש – עוגות מעוצבות, עוגיות, מיני דונאטס, קאפקייקס ומארזים מעוצבים בשלל טעמים. את העוגיות אפשר להזמין גם בשגרה בכל צורה ולכל אירוע. הקורונה תרמה ליצירתיות, ואני מכינה גם מארזי יצירה לילדים בהתאמה לחגים ולאירועים אחרים. אני גם עושה הפעלות בימי הולדת, סדנאות של עוגיות וסדנאות של אפייה וזילוף".

מה מחיר מארז לפורים?

"המחיר נקבע לפי סוג העוגייה, אך בגלל שהן משתנות ויש כאלו שהן מורכבות מאוד, המחיר משתנה בהתאם. המחיר ההתחלתי הוא 12 שקל לעוגייה, והוא יכול להגיע גם ל-20 שקל לעוגייה מורכבת שלפעמים לוקח לי לעשות יום שלם בגלל שכל שכבה צריכה זמן כדי להתייבש. אין למוצרים שלי חיי מדף, אני מכינה הכל עם קבלת ההזמנה".

הזמנות מתקבלות כיומיים-שלושה מראש בטלפון 052-9243276.

 

עוגיית חמאה לפורים של שיר נעמני

עוגיית חמאה לפורים של שיר נעמני

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אבי כהן

    פשוט מווווש-למת ♥️
    הכל אצלה טעים, טרי ואסתתי!
    מחירים מעולים ועם תודעת שירות מהגבוהות שנתקלתי בהן!

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר