השף אליאס מטר (צילום: אממה)
השף אליאס מטר (צילום: אממה)

המזרח התיכון החדש של השף אליאס מטר

מעדניית "מרתה" של השף אליאס מטר מציעה חומרי גלם משובחים לצד נתחי בשר איכותיים וכריכים מהסרטים. ביום שישי הקרוב תתקיים במקום חגיגה של אוכל טוב, דרינקים ודי ג'יי שיקפיץ את האווירה

פורסם בתאריך: 6.6.21 19:10

מעדניית הבוטיק "מרתה", שנפתחה בעיצומו של משבר הקורונה על ידי השף אליאס מטר, מספקת חוויה קולינרית ומגשימה פנטזיות לחובבי ה-Foodies. המדפים עמוסים במוצרים מחומרי הגלם הכי משובחים – גבינות, נקניקים, רטבים, ממרחים ושאר פרודוקטים מיוחדים לשדרוג המטבח שלכם. האטליז מלא בנתחים איכותיים, טריים או לאחר עישון של 60 יום, שחלקם נכנסים למעשנה ונמכרים שלמים לפי משקל או כמנות עיקריות בהתאמה אישית, בכריכים שניתן לאכול במקום על הבר או בחוץ, באוויר הפתוח. המעדנייה מציעה תפריט מלא עם מנות קבועות וכאלו המשתנות מדי יום, מלווה בתפריט יינות מרענן או סתם בירה קרה.

נתחי בשר משובחים (צילום: דף הפייסבוק - מעדניית מרתה")

נתחי בשר משובחים (צילום: אממה)

מטר, שף ידוע ומוכר, הקדים את זמנו וידע לזהות טרנדים לפני כולם. הוא היה הראשון שפתח מסעדת שף בשדרות בן גוריון, הרבה לפני שהפך לרחוב פופולרי על בעלי מסעדות. באותה תקופה הוא גם הגיע לבשל בבתים פרטיים, הרבה שנים לפני שהטרנד הפך למגפה. לאחר שניהל מטבחים ברמות הכי גבוהות, הוא החליט לחשב מסלול מחדש ופתח את "מרתה", שהיא התגשמות חלום וגן עדן עבורו ועבור הלקוחות.

"זוהי מעדניית בוטיק המשלבת תרבויות שונות עם מטבח ייחודי, המציג מזרח תיכון חדש. מטעמים אוריינטליים משולבים במטבח עדכני, בדיוק כמו שחלמתי", הוא אומר, "לאחר הסגרים, שבהם הותאם האוכל למשלוחים, בנינו תפריט מאוד מדויק לישיבה במקום. הרחבנו את שעות הפעילות בחמישי עד 23:00, ובימי שישי בצהריים, לא בכל שבוע, יש לנו חגיגה מטורפת".

 

 

מה יקרה בשישי הקרוב?

"הולך להיות מטורף. שישי של שניצלים שיוגשו בתוך חלה חמה – שניצל עגל, שניצל סינטה לבן, שניצל עוף, שניצל דגים עם תוספות של פעם ודי ג'יי שיקפיץ אתכם באוויר".

מעדניית "מרתה" (צילום: דף הפייסבוק - מעדניית מרתה")

מעדניית "מרתה" (צילום: אממה)

התפריט של "מרתה" כולל כריכים שונים של גבינות או נקניקים, או שניהם (59-35 שקלים); כריכים מהמעשנה (59 שקלים); סלטים – קפרזה / משוויאת / קינואה / שנקליש לבנוני / פתוש / טבולה (52-38 שקלים); פלטות בשרים לזוג (270-230 שקלים); נתחי בשר שלמים מהמעשנה (160-110 שקלים לקילו); מנות עיקריות הכוללות בשר במשקל, אנטי פסטי או פוטטו (35-14 שקלים ל-100 גרם); ומנות שכיף לחלוק כמו פלטת גבינות, פלטת נקניקים, מבחר מטוגנים, פלטת דגים מעושנים/כבושים, נקניקיות מיוחדות ופירות ים.

שדרות המגינים 90, חיפה, שעות פתיחה: שני עד שבת 20:00-08:00, חמישי עד 23:00. טלפון: 04-6002055

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר