סלייס עוגה של "פיגורטי" (צילום: דף הפייסבוק "פיגורטי")
סלייס עוגה של "פיגורטי" (צילום: דף הפייסבוק "פיגורטי")

משהו מתוק עד פתח הבית

בית "פיגורטי" שנפתח בשבוע שעבר, צמוד לפאב "מלביר" בעיר התחתית מציע עוגות וקינוחים משובחים במשלוח עד הבית, אליו אפשר לצרף גם בקבוקי יין מובחרים

פורסם בתאריך: 22.6.21 13:20

"זה לא רק נראה כמו גן עדן, זה טעים כמו גן עדן". זה המוטו של בית "פיגורטי" (Figurati), שנפתח לפני כשבוע בעיר התחתית. "פיגורטי" הוא מותג עוגות וקינוחים משובחים, אשר עונה על צורך מאוד בסיסי שלא היה קיים פה – משלוח וטייק-אווי של עוגות בוטיק שלמות או פרוסות עוגה לפי בחירה במארזים מותאמים ובשעות נוחות.

עוזי גל ובנו עונג הקימו לפני כמה שנים חברה העוסקת בתחום האירוח, חיי הלילה וקולינריה. ההתחלה הייתה עם "דרך הבירה" בחוות התבלינים בבית לחם הגלילית, אחר כך הם פתחו את פאב "מלביר" ברחוב הנמל, ולאחרונה הם פתחו את קו העוגות "פיגורטי" בצמוד לפאב.

אפשר לצרף למשלוח גם יין משובח (צילום: דף הפייסבוק "פיגורטי")

אפשר לצרף למשלוח גם יין משובח (צילום: דף הפייסבוק "פיגורטי")

"לא רצינו לפתוח קונדיטוריה או בית קפה", מספר גל האב, "זיהינו שבחיפה אין אפשרות לקבל עוגה ברמה מאוד-מאוד גבוהה עד הדלת, בשעות שאתה באמת זקוק לה ביותר, בערב או אפילו בלילה. זו הייתה התוכנית שלנו. אנחנו לא קונדיטורים, לכן לצורך המיזם גייסנו שף-קונדיטורית צעירה, ובשלושת החודשים האחרונים אנחנו רק מכינים עוגות ומוסרים אותן, עד שהגענו לרמה הרצויה, שנראית לנו מתאימה. אנחנו לא מתפשרים על הרמה שהיא מאוד גבוהה, כולל מיתוג יוצא דופן של המעצב ארז שמח וכולל אריזות השומרות על העוגה בצורה מקסימלית, גם במשלוח וגם בטייק-אווי. בשבוע שעבר עלינו לאוויר".

והתקבלתם בברכה.

"קצת יותר מדי, לא הצלחנו לעמוד בדרישות. היה לחץ מאוד גדול, אבל השבוע אנחנו מתארגנים. אנחנו עובדים כמעט 24/7 כדי לספק הכל. יש לנו אתר הזמנות, הכל מאוד דיגיטלי, עם יחס אישי".

יחס אישי באתר הדיגיטלי זה סטארט-אפ.

"אני עשיתי את המשלוחים בעצמי, ושמחתי לפגוש את הלקוחות הראשונים שלנו. אני לא אמשיך בזה, אבל כך אנחנו לומדים כל דבר לעומק, רוצים לשמוע הערות והארות".

 

 

אתה כבר יכול לאפיין מי מזמין עוגה בחצות?

"הקהל משתנה לפי שעות היום. יש כאלו שמזמינים מראש עוגה ליום הולדת או לאירוע, ישנם כאלו שפתאום הוזמנו ובמקום להגיע בידיים ריקות, עוגה נראית להם מתנה כיפית, ויש את הצעירים שב-23:00 נתקפים במאנצ'יז. אגב, אנחנו מספקים גם בקבוקי יין מובחרים ופתאום יוצא שאנחנו פותחים להם אירוע בהחלטה מיידית".

הקטע המגניב שניתן להזמין סלייס ולא עוגה שלמה. מה המחירים?

"נכון. סלייס עולה 35 שקלים, ובמשלוח יש מינימום הזמנה של 70 שקלים. מחירי העוגות נעים בין 130 ל-150".

המלצה שלנו: סלייס של עוגת גבינה ושוקולד לבן איטלקי, עם רוטב בייגלה המבוקש. ישנם רטבים אחרים לבחירה כמו קרמל מלוח, שמנת חמוצה מוקצפת או אוכמניות.

רחוב הנמל 32, שעות פעילות: שלישי-שבת, 24:00-12:00, טלפון: 052-6655884

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר