בית הספר חוגים (צילום: שושן מנולה)
בית הספר חוגים (צילום: שושן מנולה)

חוגים: ועד ההורים מנע לימודים בניגוד להנחיות

על אף שקבינט הקורונה אישר לתלמידי תיכון לקיים רק פעילות הפגתית, הנהלת בית ספר העירוני חוגים הודיעה לתלמידי כיתות י"א ו-י"ב על חזרה חלקית ללמידה בבית הספר. בעקבות לחץ שהפעיל ועד ההורים הבית ספרי בוטלה הפעילות. על אף שמדובר בפעילות אסורה, עיריית חיפה מגבה את ההנהלה

פורסם בתאריך: 28.10.20 17:08

הנהלת בית ספר העירוני חוגים הודיעה אתמול (שלישי) לתלמידי כיתות י"א ו-י"ב על חזרה ללמידה בבית הספר באופן חלקי, למרות שלפי החלטת קבינט הקורונה, בכיתות התיכון מותר לקיים רק פעילות הפגתית. בעקבות לחץ שהפעיל ועד ההורים הבית ספרי בוטלה הפעילות.

בהודעתם של מנכ"לית בית הספר מילנה מירון ומנהל החטיבה העליונה אביתר גוזנר לתלמידים ולהורים נכתב: "אנו שמחים להודיעכם כי שכבות י"א ו-י"ב יחזרו ללמידה בבית הספר באופן חלקי. כל שכבה תגיע לבית הספר יומיים-שלושה בשבוע ותלמד בכל יום עד ארבעה שיעורים בקבוצות של תשעה תלמידים במרחב סגור ו-15 תלמידים במרחב פתוח. אי לכך, כל שכבה תלמד בין שניים לארבעה מקצועות בימים אלה ותקבל פעילויות במישור החברתי והרגשי. בשאר הימים תמשיך הלמידה מרחוק. ימי הלימודים והשעות יישלחו אליכם לקראת תחילת השבוע הבא".

בהמשך ההודעה הזמינה הנהלת בית הספר את התלמידים לפגישה עם המחנכים שהיתה אמורה להתקיים היום (רביעי): "כל כיתה תחולק לשתי קבוצות, וכל מחנך יודיע לתלמידיו מי שייך לאיזו קבוצה. לא תותר כניסת תלמיד שלא בקבוצתו. נא לדייק בזמנים כדי לא ליצור התקהלות מחוץ לשער". עוד נכתב בהודעה כי בזמן הפעילות יהיה שער בית הספר נעול וכי בסיום הפעילות חובה לעזוב את שטח בית הספר.

 

 

בהודעתה התייחסה ההנהלה גם לדיירים המבוגרים של בנייני הרכבת ברחוב ליאון בלום אשר נמצאים בקבוצת סיכון, וכתבה: "אנו מבקשים להימנע מלהיכנס למכולת שנמצאת מול בית הספר. אנו פונים אליכם כאזרחים אחראים ובוגרים שמבינים את מורכבות המצב. 90 אחוז מדיירי הבניין נמצאים בקבוצת סיכון".

בסיום המכתב כתבו מירון וגוזנר להורים: "אנו רואים בכם שותפים לעשייה החינוכית המשותפת. נמשיך לעבוד בשיתוף פעולה. לצערנו, בהתאם להנחיות משרד החינוך והבריאות, אין כניסה של הורים לבית הספר. נמשיך וניפגש בפלטפורמות אחרות".

יו"ר ועד ההורים בחוגים אילנה דיחנו אמרה ל"כלבו – חיפה והקריות": "הפעילות בוטלה משתי סיבות – הראשונה היא שמדובר בפעילות בניגוד למתווה של משרד הבריאות ומשרד החינוך, והשנייה היא התנגדותם של ההורים".

מעיריית חיפה נמסר בתגובה: "הנהלת בית הספר פועלת באחריות רבה ושומרת על מרחבים ועל ריחוק של 50 מטר בין קבוצה לקבוצה, והילדים ואנשי הצוות עוטים מסיכות. בית הספר דואג ופועל לרווחתם הנפשית של תלמידיו, ומאפשר להם לצאת מהזום, להתלבש, להגיע לבית הספר ולהיפגש עם המורים ועם החברים לפי המתווה של משרד הבריאות. מדובר בתלמידים שנמצאים במצב מורכב – לפני בחינות הבגרות, הצו הראשון והגיוס לצה"ל. אנו מודים להנהלות בתי הספר על המאמצים לקידום רווחת תלמידי העיר תוך שמירה על נוהלי משרד הבריאות".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר