תחנת האוטובוס מנותצת הזגוגיות (צילום: יובל בוסין)
תחנת האוטובוס מנותצת הזגוגיות (צילום: יובל בוסין)

בגלל הסחבת בעירייה: תושבי בת גלים רוצים לתקן תחנת אוטובוס – על חשבונם

לפני חודשיים הבטיחה עיריית חיפה לתקן את תחנת האוטובוס מנותצת הזגוגיות ברחוב הראשי בבת גלים. כעת, לאחר שההבטחה לא קוימה, הם מבקשים לתקן את התחנה על חשבונם בתמורה לקיזוז את עלות התיקון מתשלום הארנונה. יו"ר ועד השכונה יובל בוסין: "בעירייה מחכים שיקרה כאן אסון"

פורסם בתאריך: 6.12.22 10:59

לתושבי בת גלים נמאס מההבטחות הלא מקוימות של עיריית חיפה, וכעת הם מעוניינים לתקן על חשבונם את תחנת האוטובוס המסוכנת ומנופצת הזגוגיות ברחוב העלייה השנייה – הרחוב הראשי בשכונתם – ומבקשים בתמורה לקזז את עלות התיקון מתשלום מסי הארנונה.

כפי שנחשף ב"כלבו – חיפה והקריות" לפני כחודשיים, תושבים מבת גלים פנו לעירייה כבר בקיץ בבקשה לטפל בתחנת האוטובוס שמסכנת את המשתמשים בה. התושבים קיוו שעד החורף העירייה תטפל בבעיה כדי שיהיה להם מסתור מהגשם, והסתמכו על התגובה של העירייה לפרסום, ולפיה "הנושא מוכר לעירייה. טיפול להסרת הסכנה יבוצע בימים הקרובים". אלא שבפועל לא נעשה דבר.

השבוע פנתה תושבת השכונה נאוה כרמל בשמם של כמה תושבים לעירייה בבקשה לאפשר להם להתקשר עם הקבלן לתיקון תחנות האוטובוס שאיתו עובדת העירייה. "תחנה זו שבורה ומנותצת יותר מחצי שנה", כתבה כרמל, "תושבים רבים דיווחו על כך שוב ושוב. התקבלו תשובות תמוהות שמסבירות שהתחנה אינה נמצאת בתוכנית העבודה בעירייה, ולכן משתמשי התחנה נאלצים להמשיך ולשבת בתחנה שבורה, כולל בימי גשם. מכיוון שלא נראה שלעירייה יש איזושהי כוונה לתקן את התחנה ולאור הגשמים שבפתח, התארגנו מספר תושבים ביוזמה לתקן את התחנה בעצמנו ולא לחכות לטיפול העירייה במפגע המטריד. אני מבקשת לדעת מיהו הקבלן שהעירייה עובדת עמו. אנו נפנה אל הקבלן שיעשה את העבודה לשביעות רצוננו, נשלם לו עבור התיקון ונקזז את עלות התיקון מדמי הארנונה שאנו אמורים לשלם".

כרמל הדגישה כי "לא נדרוש שום תשלום על דמי טיפול וביטול הזמן שלנו, אלא רק את עלות התשלום בפועל לקבלן שמתקן את התחנה. אנא שלחו לי מיד את פרטי הקבלן שהעירייה נוהגת לעבוד עמו, ואנו כבר נתנהל ישירות מולו, בלי העירייה".

 

 

יו"ר ועד השכונה יובל בוסין: "לתושבים נמאס מהזלזול ומהסחבת של העירייה. בת גלים היא לא עוד שכונה כמו שאר שכונות העיר אלא שכונה שבה יש מוסדות שמשרתים תושבים שבאים מכל הארץ. מספר האנשים שעובר בשכונה מדי יום הוא גדול, והבלאי בהתאם. בת גלים היא גם המראה של חיפה לבאים מחוץ לעיר אל הקריה הרפואית רמב"ם, אל בית הספר לרפואה ואל בסיסי צה"ל, וכולם רואים איך העירייה לא מטפלת במפגעים. יש כאן גם אוכלוסייה מבוגרת שמשתמשת בתחבורה ציבורית מדי יום, ואני מבין שבעירייה שמחכים שיקרה כאן אסון".

מהעירייה נמסר בתגובה: "צוות תפעולי של עיריית חיפה פעל להסרת הסכנה בתחנה באופן מיידי. בתוך כך בוחנת העירייה אפשרות להחלפת מבנה התחנה כולו בהקדם האפשרי".

 

תחנת האוטובוס המסוכנת (צילום: יובל בוסין)

תחנת האוטובוס המסוכנת (צילום: יובל בוסין)

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. ניר

    תתקנו ואז יגיע בריון וינפץ שוב את הזוגוגיות והכסאות. אז מה עשיתם בזה? עיריית חיפה לא אשמה שבבת גלים גרים עבריינים אלימים.

  2. חחחח הזוי

    אולי תקימו עיריה נפרדת. רמבם והבסיס ועסקי העליה השנייה הרכבל ישלמו לכם ארנונה. תעסיקו אבטחת חופים מצילים ושמירה משלכם ונגמר הסיפור.

  3. קר טי

    כל העיריה שקרנים. אנחנו פנינו לגבי תחנה שהכסאות שבורים בשדרות הציונות 8 חודשים לא נעשה דבר בטיפול . גובים מיסים רבים ואין תמורה. עיריה כושלת עיר -רעה

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר