יוסי מזרחי ואלי לוי. חתול שחור? (צילומים: פיליפ קוסינוב)
יוסי מזרחי ואלי לוי. חתול שחור? (צילומים: פיליפ קוסינוב)

מדוע יוסי מזרחי לא התייצב לפאנל בפסטיבל "שומר מסך"?

כתב ערוץ 2 לא הופיע לפאנל על חיפה והצפון שאותו הנחה כתב ערוץ 10 אלי לוי, שהוא גם שותפו לתוכנית "זירה חופשית" ברדיו חיפה. לסנובה זה נשמע כמו תחילתו של סכסוך

פורסם בתאריך: 24.5.17 08:42

אתמול (שלישי) התקיים פסטיבל "שומר מסך" – פסטיבל התקשורת שמופק על ידי הסטודנטים במכללת עמק יזרעאל ושנערך זו השנה ה-13. גם השנה כיכבו בפאנלים דמויות מפתח בתקשורת ובפוליטיקה כמו אילנה דיין, בן דרור ימיני, מודי בר און, גיא לרר, ענת סרגוסטי, רענן שקד, ח"כ תמר זנדברג ומנכ"ל משרד התקשורת שלמה פילבר. גם מקומם של חיפה והצפון וחיפה לא נפקד בפסטיבל ולצורך זה התקיים פאנל מיוחד תחת הכותרת "חבל שלא יורים עלינו", שעסק ביחסי הכוחות בין התקשורת והפוליטיקה לבין הצפון. בפאנל השתתפו כתבת "הארץ" נועה שפיגל, צלם ערוץ 10 סמי עבד אל-חמיד, ח"כ איתן ברושי, חבר תנועת שינוי כיוון ניסן זאבי וראש העיר טבריה יוסי בן דוד. מי שעוד היה אמור להשתתף בפאנל הוא כתב ערוץ 2 יוסי מזרחי, אך שעת השי"ן הגיעה והוא לא הופיע. מנחה הפאנל אלי לוי מספר למקורבים שהוא חושב שזה בגלל חתול שחור שעבר ביניהם אחרי שלטענתו אמר מזרחי בשידור שהוא, כלומר לוי, "אוהב את המושחתים".

גל גורליק מיח"צ הפסטיבל, היעדרותו הורגשה?

"הוא לא הגיע וזה בסדר. זה פסטיבל גדול ויש בלת"מים".

מזרחי, הברזת.

"כן, אני מתנצל. היה לי יום צילומים שהסתיים מאוחר. נקבע לי יום צילומים לכתבה שתפורסם בשבת והיה לנו ריאיון על הבוקר, אז הייתי חייב לנסוע לשם".

יש מצב שזה בגלל סכסוך עם שותפך להנחיית התוכנית "זירה חופשית"?

"איזה סכסוך? אנחנו מדברים. אני פוגש אותו בכל יום שישי ויש לנו תוכנית משותפת. אנחנו מתווכחים על הרבה נושאים אבל זה לא קשור. הודעתי כבר בבוקר שאני לא מגיע כי הפאנל נקבע לשעה 12:30".

ובפסטיבל כעסו?

"האמת היא שלא דיברו איתי. אין לי מושג. אלה דברים שקורים כשעובדים בחדשות".

לוי, אלה דברים שקורים?

"היה פאנל מוצלח. את מחיאות הכפיים למשתתפים שמעו עד נהלל".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר