המעגן. ממסעדה לבר דגים
המעגן. ממסעדה לבר דגים

המעגן מציג: המהפך

עד לפני כשנה היה המעגן מסעדת דגים ותיקה ברחוב נתנזון בעיר התחתית. אבל אז החליט אריה בלילה, הדור השני של המשפחה, להפוך את המקום לבר דגים ולתפקד בלילות כפאב לכל דבר. על קציצות הדגים אסור לכם לוותר

פורסם בתאריך: 26.6.17 14:26

המעגן – עד לפני כשנה מסעדה ומאז בר דגים – ברחוב נתנזון בעיר התחתית בחיפה קיים כבר כחצי יובל שנים ונחשב לאחד מהמוסדות הקולינריים הוותיקים והאהובים בעיר. המקום שייך למשפחת בלילה, ותמיד תמצאו שם את האב דוד או את הבן אריה.

 

דייג אוהב דגים?

דייג אוהב דגים?

 

במשך שנים פעלה המסעדה ללא שינויים וללא הפתעות, התבססה על מנות של דגים ופירות ים, סגרה את שעריה כבר בשעה 17:00, ובשבת היא כלל לא נפתחה. אך לא עוד. המקום שינה ייעוד ממסעדה לבר דגים, וככזה הוא מציע מבחר משקאות אלכוהוליים משובחים, הסגירה נדחתה אל שעות הלילה המאוחרות (או שעות הבוקר המוקדמות), ומעתה תוכלו להנות מהאוכל המשובח גם בשבתות.

 

אל תתמלאו מהסלטים

אל תתמלאו מהסלטים

 

אל התפריט המוכר (מי שלא שמע על קציצות הדגים שם שיעמיד את עצמו מיד בפינה) התווספו מנת המבורגר לחובבי הבשר וארבע מנות ספיישל ייחודיות שמתאימות לחלוקה בין הסועדים: מיקס פירות ים ברוטב שמנת דיז'ון, מיקס פירות ים ברוטב שמנת, פטריות ופרמז'ן, מיקס פירות ים עם פלפל חריף ולימון, ומיקס פירות ים עם שמנת וגבינה כחולה. ולכם נותר רק לארוז את המשפחה ולהגיע לאכול טוב. ממש טוב. ובמחירים שווים לכל כיס. רק אל תתפתו ותתמלאו מהסלטים.

 

ויש גם המבורגר

ויש גם המבורגר

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר