מיננקו היום בטוקיו (צילום: עמית שיסל, הוועד האולימפי בישראל)
מיננקו היום בטוקיו (צילום: עמית שיסל, הוועד האולימפי בישראל)

מיננקו, פעם שלישית: הקופצת ממכבי חיפה עלתה לגמר האולימפי

בגיל 31, ובפעם השנייה תחת דגל ישראל, קפצה חנה קנייזבה-מיננקו היום (שישי) בצהריים שלוש קפיצות מעל 14.30 מ׳ והשוותה את הישג השנה שלה 14.36 בניסיון השלישי. זה הספיק לה כדי להיכלל בין 12 הקופצות הטובות ביותר ולהבטיח עוד גמר אולימפי. הגמר ייערך ביום ראשון הקרוב בשעה 14:15 שעון ישראל

פורסם בתאריך: 30.7.21 15:55

חנה קזנייבה-מיננקו, קופצת המשולשת מאגודת מכבי חיפה, עשתה זאת בפעם השלישית בקריירה ועלתה לשלב הגמר האולימפי בקפיצה משולשת.

בגיל 31, ובפעם השנייה תחת דגל ישראל (פעם נוספת תחת דגל אוקראינה), קפצה קנייזבה-מיננקו בצהריים שלוש קפיצות מעל 14.30 מ׳ והשוותה את הישג השנה שלה 14.36 בניסיון השלישי. היא אמנם לא השיגה את התוצאה שנקבעה מראש (14.40 מ'), המבטיחה עלייה אוטומטית, אך קבעה את התוצאה השמינית בטיבה במוקדמות, מה שהספיק לה להיכלל בין 12 הקופצות הטובות ביותר ולהבטיח עוד גמר אולימפי. הגמר ייערך ביום ראשון הקרוב בשעה 14:15 שעון ישראל.

 

 

רק בחודש יוני האחרון, כחודש לפני פתיחת המשחקים האולימפיים בטוקיו, קפצה קזנייבה-מיננקו למרחק של 14.36 מ׳ בתחרות במדריד וקבעה את הקריטריון האולימפי, שמקנה לה השתתפות באולימפיאדה.

מנכ"ל מכבי חיפה, רועי שווץ: "שוב חנה מוכיחה כי היא ספורטאית בכל רמ"ח איבריה, וברגעי האמת יודעת לתת את מה שצריך. כרגע חנה עלתה לגמר והראתה לכולם כי היא עדיין אחת הספורטאיות המובילות בעולם. כולנו בציפייה לראות אותה בגמר ביום ראשון וגאים בה מאוד".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר