ד"ר ליהי שחר ברמן (צילום: יאיר גיל)
ד"ר ליהי שחר ברמן (צילום: יאיר גיל)

ד"ר ליהי שחר ברמן מונתה למנכ"לית איגוד ערים להגנת הסביבה מפרץ חיפה

שחר ברמן תיכנס לתפקידה ב-8 באוגוסט לאחר תקופת חפיפה עם ד"ר עופר דרסלר שיסיים את תפקידו כמנכ"ל האיגוד. שחר ברמן: "לפנינו אתגרים רבים וביחד נצליח להתגבר עליהם"

פורסם בתאריך: 4.8.21 14:53

מליאת הנהלת איגוד ערים חיפה להגנת הסביבה ומשרד הפנים אישרו את המלצת ועדת האיתור למינויה של ד"ר ליהי שחר ברמן למנכ"לית החדשה של איגוד ערים להגנת הסביבה מפרץ חיפה. שחר ברמן תיכנס לתפקידה ב-8 באוגוסט לאחר תקופת חפיפה עם ד"ר עופר דרסלר שיסיים את תפקידו כמנכ"ל האיגוד.

ד"ר שחר ברמן היא מהנדסת ביו רפואה בטכניון, בעלת ניסיון ניהולי בין היתר ברשות מקרקעי ישראל, כמנהלת קרן שטיין לסביבה וקיימות בטכניון וכמנהלת קמפיין מגמה ירוקה במפרץ חיפה, מצטיינת נשיא בטכניון, בוגרת תוכנית ממשק, זוכת פרס הנשיא לקיימות ע"ש נחמה ריבלין וחברה ברשימות המכובדות של 100 המשפיעים של "דה מרקר" 2020 ורשימת המשפיעות של מגזין "פורבס" 2020 .

 

 

ד"ר שחר ברמן: "אני רוצה להודות להנהלת איגוד ערים על האמון שנתנו בי כאשר החליטו למנות אותי למנכ"לית האיגוד. את הזמן הקרוב אשקיע בלמידת התפקיד ותחומי האחריות. אני מצטרפת לצוות מקצועי וראוי שעושה לילות כימים למען שמירה על עתיד מפרץ חיפה. לפנינו אתגרים רבים וביחד נצליח להתגבר עליהם. אני מודה לקודמי ד"ר דרסלר על תרומתו לאזור ובטוחה בהמשך תרומתו לסביבה גם בעתיד".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אורית

    בהצלחה רבה בתפקיד החדש !
    טוב לראות אישה בתפקיד חשוב ומשמעותי זה !
    מי יתן ותצליח ותיטיב עמנו, התושבים, ואיכות חיינו תשתפר…
    ( נ.ב. בין בנותי, יש הילה , ושחר…)

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר