אוהדי מכבי חיפה. מאסו ביכולת החלשה (צילום: צלמוס)
אוהדי מכבי חיפה (צילום: צלמוס)

עיתונאי ספורט חלו בקורונה. מסיבת העיתונאים בסיום המשחק של מכבי חיפה לא תתקיים

במכבי חיפה הוציאו הבוקר הודעה: "מסיבת העיתונאים שאמורה להתקיים הערב עם סיום המשחק, מבוטלת. חדר מסיבות העיתונאים וחדר העבודה לעיתונאים יהיו סגורים. ריאיון מצולם יישלח עם סיום המשחק". דורון בן דור, אחד העיתונאים שחלה בקורונה: "אני לא יודע מתי נדבקתי בוודאות, אבל אם הווירוס דוגר, יכול להיות שזה קרה בסמי עופר במשחק הקודם"

פורסם בתאריך: 5.8.21 14:01

מסיבת העיתונאים, שאמורה הייתה להתקיים בסיום משחקה של מכבי חיפה הערב (חמישי) נגד קבוצת טורשאבן מאיי פארו, לא תתקיים, בעקבות שני מקרים של עיתונאי ספורט, המסקרים את הקבוצה שהתגלו כחיוביים לקורונה.

הבוקר הוציא המועדון הודעה שתקפה, בשלב זה, למשחק הערב בלבד: "מסיבת העיתונאים שאמורה להתקיים עם סיום המשחק, מבוטלת. חדר מסיבות העיתונאים וחדר העבודה לעיתונאים יהיו סגורים. ריאיון מצולם יישלח עם סיום המשחק".

באותה ההזדמנות ביקשו בקבוצה לחדד מספר הנחיות לעיתונאים שיגיעו לסקר את המשחק: החובה לשמור על ריחוק חברתי, שני מטרים בין עיתונאי לעיתונאי וחובת עטיית מסכה מהכניסה לאצטדיון ועד היציאה ממנו. בקבוצה הזהירו שלא יהססו להוציא מתחומי המגרש עיתונאי שיפר אחת מהנחיות אלו.

 

 

דורון בן דור, אתה הטראבל מייקר?

"עד יום ראשון האחרון לא הרגשתי כלום. הרגשתי מצוין. בשני בבוקר הרגשתי לא טוב, ומיד הלכתי לבדיקה, ומאותו הרגע נשארתי בבית עד שקיבלתי תוצאה חיובית. אני לא יודע מתי נדבקתי בוודאות, אבל אם הווירוס דוגר, יכול להיות שזה קרה בסמי עופר במשחק הקודם, שזה הכי הגיוני. הלוואי והייתי יודע ממי נדבקתי. העיתונאי הנוסף שהתגלה כחיובי ישב איתי ביום ראשון בפאנל של תוכנית 'הפלייאוף'. אם הייתי כבר אז חולה, כנראה שהוא נדבק ממני, או ששנינו נדבקנו עוד בחמישי".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר