מנה שלישית של החיסון לבני 50 פלוס במרפאת רש (צילום: דוברות כללית)
מנה שלישית של החיסון לבני 50 פלוס במרפאת רש (צילום: דוברות כללית)

כללית החלה לחסן במנה שלישית בני 50 ומעלה

מסקר שערך מכון כללית למחקר בקרב מדגם של כ-4500 מתחסנים בני 60 פלוס, שבוע לאחר קבלת החיסון השלישי, עולה כי תופעות הלוואי המדווחות דומות לאלה שהופיעו לאחר המנה השנייה. 88 אחוז מהמשיבים דיווחו על תחושה דומה או טובה יותר לעומת התחושה בימים שלאחר מנת החיסון השנייה

פורסם בתאריך: 15.8.21 17:26

כללית במחוז חיפה והגליל המערבי הרחיבה היום (ראשון) את מבצע החיסונים והחלה מחסנת במנה שלישית בני 50 ומעלה, בהתאם להנחיות משרד הבריאות.

לדברי מנהל מחוז חיפה וגליל מערבי של כללית, רונן נודלמן, החיסון הוא האמצעי היעיל ביותר למניעת תחלואה. או לצמצומה. נודלמן: "לצד המאמץ לחיסון במנת הדחף, אנו ממשיכים במאמץ לחסן גם במנה ראשונה. אני שב וקורא למי שהמתין וטרם התחסן במנה הראשונה, לבוא ולהתחסן. אין סיבה להמתין במיוחד לאור פתיחת שנת הלימודים הקרבה. החיסון הוכח במחקרים כבטוח, מונע תחלואה קשה, תורם לבריאות, מגן על הסובבים אותנו ומאפשר לנו לנהל שגרת חיים, עליה כולנו רוצים לשמור. בואו להתחסן. הצוותים שלנו ממתינים לכם".

 

 

מסקר שערך מכון כללית למחקר בקרב מדגם של כ-4500 מתחסנים בני 60 פלוס, שבוע לאחר קבלת החיסון השלישי, עולה כי תופעות הלוואי המדווחות דומות לאלה שהופיעו לאחר המנה השנייה. 88 אחוז מהמשיבים דיווחו על תחושה דומה או טובה יותר לעומת התחושה בימים שלאחר מנת החיסון השנייה; 31 אחוז דיווחו על תופעת לוואי אחת או יותר לאחר החיסון. התוצאות, גם אם ראשוניות ומבוססות דיווח עצמי, מספקות מידע על תופעות הלוואי המדווחות ומאפשרות השוואה בין תופעות הלוואי לאחר מנת הדחף (חיסון שלישי) אל מול אלו שנצפו על ידי אותם המתחסנים לאחר המנה השנייה, ומתברר כי הן, ברוב הגדול של המקרים, דומות או פחותות במנת הדחף.

כללית מפעילה כ-200 מתחמי חיסונים הפרוסים בכל רחבי הארץ, שיפעלו במהלך הימים הקרובים שעות נרחבות וארוכות כדי להבטיח זמינות ונגישות מרביים. ניתן לזמן תור באתר/אפליקציה של כללית.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. שאלה

    וכשיהיה וריאנט עמיד לחיסונים האלו אז יציעו בוסטר רביעי וחמישי בדצמבר?
    הרי אין לזה סוף בצורה הזו

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר