זירת אירוע הירי ברחוב נתן אלבז (צילום: דוברות איחוד הצלה) בתמונה הקטנה: לורין תפאל
זירת אירוע הירי ברחוב נתן אלבז (צילום: דוברות איחוד הצלה) בתמונה הקטנה: לורין תפאל

פצוע הירי בחיפה: דודה של לורין תפאל שנרצחה ביום שישי ברמלה

ל"כלבו - חיפה והקריות" נודע, כי דודה של תפאל נורה כשהיה בדרכו לסוכת האבלים בחיפה. תושבים בשכונת חליסה סיפרו על זעם ופחד בשכונה. לדבריהם, ילדים ששיחקו במגרש כדורגל סמוך לזירת הירי פונו לבתיהם. הם דורשים מראש העירייה וממפקד המשטרה להגיע לשכונה ולטפל בעבריינים המטילים אימה על התושבים

פורסם בתאריך: 24.8.21 19:52

פצוע הירי לפני כשעה בחיפה הוא דודה של לורין תפאל (28), תושבת חיפה, שנרצחה ביום שישי האחרון ברמלה. היא נמצאה ירויה ברכבה, וצוות מגן דוד אדום שהוזעק למקום נאלץ לקבוע את מותה. על פי החשד, אלמוני שארב לה ירה בה מטווח קצר מיד לאחר שנכנסה לרכב. בהמשך ניהלה המשטרה מרדף אחר רכב שנמלט מהזירה, ובהמשך הוא נמצא עזוב ושרוף.

ל"כלבו – חיפה והקריות" נודע, כי דודה של תפאל נורה כשהיה בדרכו לסוכת האבלים בחיפה. תושבים בשכונת חליסה סיפרו על זעם ופחד בשכונה. לדבריהם, ילדים ששיחקו במגרש כדורגל סמוך לזירת הירי פונו לבתיהם. הם דורשים מראש העירייה וממפקד המשטרה להגיע לשכונה ולטפל בעבריינים המטילים אימה על התושבים.

מוקדם יותר הערב (שלישי) דיווחנו, כי המשטרה פתחה בחקירה לפני זמן קצר עם קבלת דיווח 100 בדבר אירוע ירי בחיפה. מהחקירה עולה כי הקורבן, תושב חיפה בן 49, נפצע באורח קשה, על פי גורמי רפואה, ופונה לקריה הרפואית רמב״ם בעיר. המשטרה מבצעת סריקות אחר מבצעי העבירה. חוקרי מז"פ אוספים ממצאים בזירה. הרקע והנסיבות בבדיקה.

 

 

מדוברות איחוד הצלה – מחוז צפון נמסר, כי צוותי הרפואה של הארגון העניקו סיוע ראשוני לפצוע קשה כתוצאה מאלימות ברחוב נתן אלבז בחיפה.

שלמה גרוס, חובש באיחוד הצלה שהעניק לפצוע סיוע ראשוני, מסר: "מדובר בגבר בן 49 שנמצא על ידי עוברי אורח כשהוא פצוע במצב קשה. לאחר הסיוע הראשוני שהענקנו לו בזירה הוא פונה לקריה הרפואית רמב"ם כשבשלב זה מצבו מוגדר קשה".

ממד"א נמסר: "בשעה 18:45 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב כרמל על פצוע ברחוב נתן אלבז. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לרמב"ם גבר במצב קשה עם פציעה חודרת.

פרמדיק מד"א, עופר ניסים: "הפצוע שכב על הכביש כשהוא בהכרה וסובל מפציעות חודרות ומדממות. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים מסכני חיים, חבישות ומתן תרופות לשיכוך כאבים ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קשה".

מהקריה הרפואית רמב"ם נמסר: "לחדר הלם ברמב"ם הגיע לפני שעה קלה פצוע ירי מהאירוע ברחוב נתן אלבז. הפצוע הגיע כשהוא בהכרה, מדבר ומתקשר. הוא סובל מפגיעות בפלג גופו העליון ומפגיעת ירי נוספת בירך. לאחר בדיקת CT ומצבו מוגדר בינוני ויציב. בהמשך הערב הוא יועלה למחלקת כירורגית חזה לאשפוז, שם יוחלט על המשך טיפול".

מאז יום שישי האחרון זה אירוע הירי השלישי בחיפה, באחד מהם, בשבת, נרצח תושב העיר.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר