אלופת על. סאני על הפודיום (צילום: עצמי)
אלופת על. סאני על הפודיום (צילום: עצמי)

"זה כבוד חיפאי ואפשר לומר שאנחנו על המפה. אני אבא גאה ממש"

סאני ודיאבלו לבית שטרית, שני כלבים מגזע רועה גרמני, חזרו מתערוכת הכלבנות הבינלאומית שהתקיימה בשבת האחרונה בנוף הגליל, עטורי פרסים ותארים. סאני זכתה בתואר "אלופת-על" ודיאבלו קטף את התואר "אלוף ישראל" 

פורסם בתאריך: 19.10.21 10:59

סאני שטרית, כלבת רועה גרמני בת 5 שנים ו-10 חודשים, חזרה בשבת לביתה בחיפה, מעוטרת בכל תואר אפשרי, לאחר שהשתתפה בתערוכת כלבנות בינלאומית שהתקיימה בפארק נוף הגליל. לתערוכה, שבה השתתפו יותר מ-900 כלבים מכל הגזעים, הגיעו כ-3000 צופים. סאני זכתה במספר קטגוריות וכן בתואר הכי נחשב לכלב בוגר.

סאני (צילום: עצמי)

סאני (צילום: עצמי)

"סאני היא כוכב התערוכה, וכוכב התערוכה יש רק אחד", מספר בגאווה בעליה עופר שטרית, "מבחינתנו זה אירוע היסטורי. הפעם האחרונה שרועה גרמני זכה בתואר הבכיר הייתה בשנת 2004".

שטרית, דמות ידועה בחיפה, הוא בעליהם של מספר עסקי מזון בעיר, ביניהם "ווק סטריט" במרכז הכרמל, גלידרייה "אמיליה" בגרנד קניון וכמה עסקי מזון בקניון רמב"ם, באוניברסיטה ובטכניון. הוא החל לפני כמה שנים לעסוק בגידול זני רועה גרמני כתחביב, ואת סאני רכש כשהייתה בת 3 בגרמניה. היא התחרתה בכמה אליפויות בארץ ובחו"ל, והיא מחזיקה בתואר אלופת ישראל, אלופת-על ומנצחת הגזע בתערוכה האחרונה. סאני עלתה למקצה הגמר של קבוצת הרועה הגרמני וקטפה את המקום הראשון. בתחרות הכללית של כל קבוצת הרועים, כמו הגרמני, האוסטרלי והקווקזי, סאני שוב ניצחה ועלתה לגמר, שבו התחרו 11 זוכים מהגזעים השונים, כמו השפיץ, הפודלים, הפומרניינים וכו'. סאני, כפי שהקלישאה אומרת, השאירה אבק לכולם וזכתה בתואר אלופת-על.

 

 

שטרית, במה סאני זכתה מלבד גביע?

"טייטל ואוכל לכלבים".

דיאבלו ועופר שטרית (צילום: עצמי)

דיאבלו ועופר שטרית (צילום: עצמי)

וזה לא היה הניצחון היחיד במשפחה.

"יש לי בית גידול לרועה גרמני. אלו כלבים תחרותיים, שאני יוצא איתם לתחרויות בארץ ובחו"ל. זה התחיל כתחביב, התמקצעתי קצת, עד שזה הפך לחיידק. נכנסתי לגמרי לכל עולם הכלבנות. אנחנו מתאמנים שלוש פעמים בשבוע. בבית יש לנו ארבעה כלבים, ומלבד סאני, השתתף בתחרות גם דיאבלו, כלב זכר בן שנתיים ו-10 חודשים, שלקח בתחרות את תואר אלוף ישראל, מנצח הזכרים של הגזע. זה כבוד חיפאי ואפשר לומר שאנחנו על המפה. אני אבא גאה ממש".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר