בעיר התחתית. קליש (מימין) ומת"ח חיפה, חיים אזרד (במרכז) צילום: דוברות המשטרה
בעיר התחתית. קליש (מימין) ומת"ח חיפה, חיים אזרד (במרכז) צילום: דוברות המשטרה

צפו: קליש רותם ערכה סיור לילי עם בכירי המשטרה בעקבות מפגע הרכבים המשופרים

בסיור, שנערך במושבה הגרמנית, בעיר התחתית ובטיילת מרידיאן, חילקה המשטרה 14 דוחות על מנועים משופרים ואגזוזי לחץ; פקחי העירייה חילקו יותר מ-20 דוחות במושבה הגרמנית על מנועים משופרים ומוזיקה רועשת שבקעה מתוך הרכבים

פורסם בתאריך: 27.11.21 17:52

אמש (שישי) נערך סיור משותף של משטרת חיפה וראש העירייה עינת קליש רותם ברחבי העיר, במטרה להתרשם מפרישת המערכים בעיר התחתית, ההתמודדות עם מפגע הרכבים המשופרים ובחינה מקרוב של מקומות הבילוי וההשפעה של תופעת הרכבים המשופרים על המבלים והעסקים בעיר. בסיור השתתפו מפקד תחנת חיפה, סנ"צ חיים אזרד, סגן ראש משרד התנועה חיפה אלעד עזר, קצין אג"מ חיפה איהאב רוחאנה, מנכ"ל עיריית חיפה אוהד שגב, חבר מועצת העיר ניר שובר, ובחלקו גם דובר העירייה למגזר הערבי פאחר ביאדסי.

הסיור התמקד במספר מוקדים: המושבה הגרמנית, העיר התחתית (רחוב הנמל, העצמאות, נתנזון), חוף מרידיאן וטיילת לואי. מהמשטרה נמסר ל"כלבו- חיפה והקריות", כי בסיור חולקו 14 דוחות על תקינות (ליקויים) – כלומר, מנועים משופרים או אגזוזי לחץ שאחראים על מפגע הרעש, ושישה דוחות על איסורי שימוש (הורדה מהכביש עד לתיקון ליקויים), כאשר ארבעה מתוך ששת הדוחות חולקו לכלי רכב דו גלגליים.

בנוסף, פקחי העירייה חילקו יותר מ-20 דוחות במושבה הגרמנית לכלי רכב על מנועים משופרים וכן על מוזיקה רועשת שבוקעת מתוכם, בהתאם לחוק העזר למפגעי רעש. את הדוחות, שנרשמו על פי מספרי הרכב, יקבלו בעלי הרכבים בדואר.

 

שובר אמר ל"כלבו – חיפה והקריות": "הסיור נקבע על ידי ראש העיר בהפתעה ובלא שיצאה הודעה לתקשורת. ירדנו אזורי הבילוי בעיר התחתית, לחופי הים, לטיילת לואי ועוד. בפגישתה של ראש העירייה עם השר לביטחון פנים עמר בר לב, היא דרשה עוד תקציבים לביטחון תושבי העיר, והגיעה יריית הפתיחה. מפקד התחנה, סנ"צ אזרד, החמיא לשר בר לב על התקציב והיחידות המיוחדות שהוקצו למשטרת חיפה לטובת המלחמה בכלי הרכב המשופרים שהורסים לנו את החיים בעיר.

"דרך אגב חברתי למועצת העיר הילה לאופר העלתה את הנושא ראשונה באוגוסט, ואליה הצטרפו גרי קורן ואני, והחודש גם שרית גולן. שמח שיש קואליציה רחבה בנושא. והנה אחרי שכולם דיברו, הגיע שלב המעשים, וראש העיר יצאה לשטח לטפל בנושא באופן אישי עד למיגור מוחלט של התופעה.

"חשוב לציין שגם אגף הפיקוח העירוני עושים עבודה יפה ומדהימה וכבר רואים תוצאות בשטח. אתמול שמענו תגובות מהשטח של בעלי עסקים במושבה הגרמנית, שביקשו לסגור הרמטית את האזור לכלי רכב. מקווה ש'החג של החגים' יעבור בשלום ובשקט. חג שמח שנה אזרחית טובה ומרי כריסמס, חיפה".

מת"ח חיפה חיים אזרד, קליש ומנכ"ל העירייה אוהד שגב (צילום: ניר שובר)

מת"ח חיפה חיים אזרד, קליש ומנכ"ל העירייה אוהד שגב (צילום: ניר שובר)

 


 

 


 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר