התזמורת הסימפונית חיפה (צילום: באדיבות התזמורת הסימפונית חיפה)
התזמורת הסימפונית חיפה (צילום: באדיבות התזמורת הסימפונית חיפה)

התזמורת הסימפונית חיפה חוגגת 70 ומרחיבה פעילות: יוצאת לסיבוב הופעות ברחבי הארץ

הסימפונית חיפה תופיע בהיכל התרבות הרצליה, בהיכל התרבות של כפר סבא, בהיכל התרבות של אשדוד ובקתדרה של אוניברסיטת תל אביב. בנוסף, תחבור התזמורת למאסטרו גיל שוחט במסגרת הופעותיו ברחבי הארץ

פורסם בתאריך: 8.12.21 12:19

במסגרת חגיגות ה-70 שלה, התזמורת הסימפונית חיפה, מרחיבה השנה את פעילותה ויוצאת לסיבוב הופעות ברחבי הארץ עם המאסטרו עמוס טלמון.

בסיבוב ההופעות תבצע הסימפונית חיפה את סדרת המינויים הקלאסיים שלה גם בהיכל התרבות הרצליה (כשישה קונצרטים במהלך העונה). כמו כן תופיע עם קונצרטים נבחרים בהיכל התרבות של כפר סבא, בהיכל התרבות של אשדוד ובקתדרה של אוניברסיטת תל אביב.

בנוסף, נבחרה התזמורת הסימפונית חיפה, ללוות את התחרות הבינלאומית לנגני כלי נשיפה שתתקיים בכפר סבא. כמו כן, במסגרת סיבוב ההופעות, תחבור התזמורת למאסטרו גיל שוחט, במסגרת הופעותיו ברחבי הארץ, ותלווה אותו בין היתר בהופעותיו ביגור, במגדל העמק ועוד.

 

 

ממלא מקום מנהל התזמורת הסימפונית חיפה, יאיר משיח: "השנה אנחנו חוגגים 70 שנות יצירה, ואנו נמצאים בעיצומה של עונה חגיגית, הכוללת מנצחים וסולנים בינלאומיים שיגיעו במיוחד לחיפה. אני שמח שאחרי תקופה ארוכה, שבה התרבות בכלל והקונצרטים בפרט היו מנת חלקם של מעט אנשים, אנחנו מרחיבים כעת את היריעה ומאפשרים ליותר אנשים ברחבי הארץ ליהנות מקונצרטים איכותיים".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר