סיור אבטחה עירוני (צילום: דוברות העירייה)
סיור אבטחה עירוני (צילום: דוברות העירייה)

יש מי ששומר עליכם: העירייה החלה להפעיל סיורי אבטחה רגליים בהדר

הסיורים מתבצעים בימים ראשון עד חמישי, החל משעה 14:30 ועד 20:30 בגני המשחקים ובפארקים הציבוריים ברחבי השכונה – בגן הזיכרון, בגן קסל ובגן בנימין. הסיירים מדווחים למוקד המבצעי העירוני על כל פעילות חשודה, ומיד לאחר מכן נשלח צוות סיוע

פורסם בתאריך: 16.12.21 12:20

אגף הביטחון העירוני של עיריית חיפה החל לאחרונה להפעיל סיורי אבטחה רגליים בשכונת הדר, במטרה להעצים את תחושת הביטחון האישי של תושבי השכונה במרחב הציבורי. בכך נענתה העירייה לבקשת מועצת שכונת הדר.

הסיורים מתבצעים בימים ראשון עד חמישי, החל משעה 14:30 ועד 20:30 בגני המשחקים ובפארקים הציבוריים ברחבי השכונה – בגן הזיכרון, בגן קסל ובגן בנימין.

במהלך הסיורים מדווחים הסיירים למוקד המבצעי העירוני על כל פעילות חשודה ושאינה נורמטיבית אותה הם מזהים, כגון: איתור וזיהוי חפצים חשודים, זיהוי אירועי אלימות במרחב הגנים, זיהוי ועיכוב שב"חים ופדופילים וכן איתור דרי רחוב.

לאחר מסירת הדיווח למוקד המבצעי נשלח כוח סיוע – צוות אכיפה עירוני או כוח משטרתי וכן מופעלים שירותי רווחה ומד"א על פי הצורך.

מהעירייה נמסר, כי פעילות זו מצטרפת למהלך הנרחב שביצעה במהלך החודשים האחרונים במתחם שוק תלפיות וברחובות הסובבים אותו. פעילות זו כללה, בין היתר, הצבת מצלמות אבטחה ברחבי מתחם השוק ובסביבתו, המחוברות למוקד מבצעי של אגף הביטחון העירוני, המאויש 24/7. כמו כן, כלל המהלך עבודות לשדרוג תאורת הרחוב במתחם השוק וברחובות הסמוכים לו, החלפת פנסי תאורה ישנים, הוספת פנסים על עמודים קיימים, התקנת גופי תאורה חדשים במעבר המקורה בין הרחובות החלוץ ולונץ ותגבור התאורה ברחוב סירקין, במקטע שבין השוק לרחוב שפירא.

מנהל אגף הביטחון ושירותי החירום בעירייה, יאיר זילברמן: "עיריית חיפה מעניקה מענה בכל המישורים במטרה להגביר את תחושת הביטחון האישי של התושבים – בשכונות, בשטחים הציבוריים ובמרכזים העירוניים. אחד המרכיבים העיקריים, עליו אנו שמים דגש, הוא הנוכחות הפיזית של אנשי הביטחון ברחבי העיר, ולכן לאחרונה הגדילה העירייה באופן משמעותי את מספר הפקחים הפועלים בשטח מסביב לשעון".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר