האן, בליצבלאו ולאופר (צילום: בועז כהן)
האן, בליצבלאו ולאופר (צילום: בועז כהן)

מועצת השינוי מדיחה את הירוקים מראשות הוועדות והתאגידים

תגובת נגד לפרישת הירוקים ממועצת השינוי. אביהו האן יודח מדירקטוריון החברה הכלכלית; מוטי בליצבלאו יודח מראשות מועצת המנהלים של עפת"ח, והילה לאופר תודח מראשות הנהלת המרכז לקידום למידה. גרי קורן מסיעת חיפה מביתנו, שהצטרפה למועצת השינוי, ימונה ליו"ר הוועדה לקליטת עלייה, וחברו לסיעה, לזר קפלון, ימונה ליו"ר ועדת התמיכות

פורסם בתאריך: 3.1.22 19:59

15 חברי מועצה הגישו בקשה לכינוס ישיבה שלא מן המניין, כשעל סדר יומה – שינויים בהרכבי הוועדות והתאגידים העירוניים. ממסמך השינויים הנדרשים, שהגיע לידי "כלבו – חיפה והקריות", עולה, כי מועצת השינוי מדיחה את סיעת הירוקים מראשות התאגידים והוועדות, זאת כתגובת נגד להודעת הירוקים על פרישה משורות מועצת השינוי.

בין השינויים המתוכננים – הדחתו של חבר סיעת הירוקים מוטי בליצבלאו מראשות מועצת המנהלים של העמותה לפיתוח תיירות חיפה (עפת"ח) וסיום חברותו בה ומינויו של יו"ר סיעת הבית היהודי יואב רמתי לחבר ויו"ר במקומו; חברת הירוקים הילה לאופר תודח מראשות הנהלת המרכז לקידום למידה, ולתפקיד תמונה חדוה אלמוג. לאופר תמשיך לכהן כחברה, וכהונתו של אריה בליטנטל (אגודת ישראל) כחבר הנהלה – תסתיים; בליצבלאו יודח גם מראשות הוועדה לקליטת עלייה, אך ימשיך לכהן בה כחבר, ולראשות הוועדה ימונה גרי קורן, מסיעת חיפה ביתנו שהצטרפה לאחרונה למועצת השינוי; בליצבלאו יודח גם מראשות ועדת התמיכות, אולם ימשיך לכהן בה כחבר, ואת ראשות הוועדה יתפוס במקומו לזר קפלון (חיפה ביתנו); יו"ר סיעת הירוקים אביהו האן יסיים לכהן כחבר בדירקטוריון החברה הכלכלית ובמקומו ייכנס רמתי.

שינויים נוספים שמתכננת לבצע מועצת השינוי הם: מינוי קפלון ליו"ר הנהלת העמותה לקליטת עלייה במקומו של רמתי, שיסיים את כהונתו גם כיו"ר מועצת המנהלים וגם כחבר בה; מינויו של קורן לחבר בוועדת הביטחון; מינויו של קפלון לחבר בדירקטוריון אתו"ס; מינויו של קורן לחבר בדירקטוריון קהילת הדר במקומו של קפלון, ומינויו של בליצבלאו לחבר בדירקטוריון בית הגפן במקומה של קליש-רותם.

 

 

האן מסר בתגובה: "אני חושב שאופוזיציית השינוי שוב מוכיחה כמה היא לא ראויה וכמה היא מייצגת את העולם הישן – העולם שאותו רצינו להחליף לפני שלוש שנים, עולמו של יונה יהב. תושבי חיפה לא רצו לראות את העולם הזה, והנה אנחנו מקבלים את זה בפורמט הפוך על ידי אופוזיציית שינוי, על ידי אנשים שמניעים את עצמם משנאה ומנקמה. המהלך הזה מראה כמה האנשים האלה לא ראויים להיות נציגי ציבור".

ממועצת השינוי נמסר בתגובה: "שוב אביהו האן מתגלה כחסר הבנה פוליטית, ולעובדה שהוא בחר לצאת ממועצת השינוי תהיה, מן הסתם, חלוקה שונה של התפקידים לטובת מי שיחבור למועצת השינוי. אלו כללי המשחק הדמוקרטי ולא קשורים לעולם ישן או עולם חדש. האן מתחיל להישמע יותר כמו קליש, ופחות כמו מי שרוצה להציל את העיר מפני קליש".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר